Ingen som..

Väldigt snygga bilder!!! :d Såg att det var många som ledde sina hästar med barn på ryggen, en dum fråga på det hela, är det under prisutdelningen??
 
Jo har sett dom med..=) men det är ju alltid kul med bilder..=)
 
Det finns en klass som heter leadline, där leds barnen på hästarna. Det är förmodligen det du sett.
 
Okej, vad fräckt :) får ut och slänga upp min dotter på hästen, fast det lär nog dröja, det går bra och krama dom men sitta på är läskigt.
Vad går grenen ut på??
 
Jag har inte jättekoll men jag har fått för mig att det egentligen bara går ut på att leda runt barnen inne på banan en stund o sedan får alla rosetter?!
Jag kanske har fel, men det var så jag uppfattade det den gången jag såg det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu kan du anmäla din ponny till den populära hoppcupen SvRF Ungponny. Kvalen börjar 26 februari. Finalen rids vid ponny-SM inomhus hos...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I höst går lag-SM i Working Equitation av stapeln på Gislaveds-Anderstorps Ridklubb i Småland. I höstas tilldelades ridklubben pengar...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Anna Hassö som tidigare tagit flertalet SM-guld i fälttävlan, lämnade hösten 2022 Sverige tillsammans med sina hästar. Nu har hon köpt...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon värvades till Sveriges segerrikaste stall. Det blev succé. Först vann Wilma Karlsson, 21, SM-guld – sedan blev hon Årets komet på...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp