Inkörning av shettis förslag på utbildare önskas

B

**BORTTAGEN**

Någon som har erfarenhet av att lämna bort ponnies på inkörning?Hur gick det?Kostnad?Tacksam för alla upplysningar :bump:
 
Vet att Ulf Mattson i norrtälje ta er mot inkörning av häst,tror det va 1000 kr per vecka eller nått liknande.Hört att han ska vara bra.
Anders Eriksson är oxå bra på att köra in.
Jag själv har oxå kört in shettisar,bla kört in en shettis hingst nästen helt själv. Gick hur bra som helst.
 
Ja, Ulf och Carina Mattson är duktiga liksom Anders Eriksson. Emma Starck pysslar också med inkörning och håller till hos A. Eriksson
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 224
Gnägg Hej, Jag önskar tankar och tidigare erfarenheter från alla er som är insatta i ponnys då jag själv inte har mycket kunskap kring raserna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 130
Senast: Tokyo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 322
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp