Inoficiell utställning

Det är precis vad det låter som. Utställningen är inte officiell. Resultaten rapporteras och registreras inte.
 
På ridklubben ordnade vi en in-officiellt hästbedömning. Det gick till som på en riktig, men denna utställning var helt på skoj, för att alla skulle få känna på hur det går till, i kretsar av bekanta. Så de skulle slippa bli så nervösa. Dock gjordes tävlingen så seriöst vi kunde, med bra domare. Det skulle kännas "på riktigt". Resultaten är dock inga man kan gå vidare med. Kan tänka mig att det är likadant för hund.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla PK har blivit mjällig i pälsen och upplever honom lite torr i huden. Han har bara badats inför utställning och senast är en...
Svar
5
· Visningar
488
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 476
Senast: Hedinn
·
Hundträning Hjälp mig att hitta den ultimata stolen att släpa med på träning, tävling, utställning osv. Jag har idag stol av modellen till vänster...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: snorp
·
Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp