inpackning för både hår och hårbotten?

ameo

Trådstartare
Moderator
Vissa saker är svåra att googla sig fram till, som t.ex om det finns någon bra inpackning som kan hjälpa både torr hårbotten och torrt/sprött hår.
Finns det?
Någon som provat nåt och kan rekommendera?
 
Jag gillar Bruns produkter. Använder serie no.2 för torrt eller lockigt hår.
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
 
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
Den kan även användas som lotion på kroppen, så jag tänker att det kan funka i hårbotten? Jag brukar använda det i hela håret inklusive vid hårbotten.
 
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
Jag använder Bruns inpackning till torr hårbotten och det fungerar fint. Har bytt ut schampo mot inpackningen (så länge inte håret är riktigt illa).
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 233
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 299
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp