Mirre
Trådstartare
Ja det blev bra när vi väl fick allt på plats.Mysigt!
Det ska upp lite tavlor, ljusslinga vid skrivbordet osv också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blev bra när vi väl fick allt på plats.Mysigt!
Vi hade loftsäng länge, det fungerade väldigt bra. Jag tycker att IKEA verkar ha super loftsängar med mycket förvaring och ett mindre skrivbord, supermysiga. (vår var i metallrör och ingen förvaring, men vi satte bokhylla under och fåtölj, skrivbord hade vi inte under sängen)Hjälp!
Dotterns rum är litet, smalt och avlångt. Och på bilden stökigt som tusan.
Med andra ord helt hopplöst att inreda. Det är trångt, rörigt och det är svårt att få någon bra ordning där inne.
Nu ska vi skaffa ny säng åt henne och hon vill ha en våningssäng med skrivbord under. Så nu är frågan, hur gör vi för att få ut mesta möjliga av rummet? Mattan ska bytas till något mindre "småbarnsaktigt" som hon säger, tips mottages tacksamt.
Hon leker med köket och ibland med dockhuset. Det behöver rensas såklart och vi har rensat men det är ändå rörigt.
Hur ser era barns rum ut? Någon med bra lösning på den här typen av rum?Visa bifogad fil 170590

Kul! Jag hade tänkt föreslå att platsbygga något liknande; en rolig loftsäng med både skrivbordsplats och en hel del förvaringsutrymme. Men smidigt att ni hittade en färdig.Nu har vi en väldigt nöjd liten tjej här hemma. Rummet är inte klart än, det ska in leksaker, lite ljusslingor vid skrivbordet och annat så det blir mysigt. Tänk bort den vita garderoben, den ska inte vara kvar. Visa bifogad fil 170824
Viskar: finns på Ikea om man inte hittar begagnade.Kul! Jag hade tänkt föreslå att platsbygga något liknande; en rolig loftsäng med både skrivbordsplats och en hel del förvaringsutrymme. Men smidigt att ni hittade en färdig.![]()