Inredningstråden, del 2

Jag gillar tvåan bäst, men du och jag har väldigt olika smak. Du har så himla fint inne så jag vill liksom inte råda dig, för det skulle nog bara bli fel. :p

Haha, jag gillar ju också tvåan bra! Det är verkligen jämnt lopp mellan dom...
@pepp Till ditt hem kommer nog nr 1 passa väldigt bra!

Tack! Jag tror den kommer imorgon, så ska testa lägga ut den och se hur känslan är 😊

Mattor är så himla svårt!
 
Haha, jag gillar ju också tvåan bra! Det är verkligen jämnt lopp mellan dom...


Tack! Jag tror den kommer imorgon, så ska testa lägga ut den och se hur känslan är 😊

Mattor är så himla svårt!
Jag förstår känslan, ibland har jag köpt något som jag tror kommer bli skitbra, för att sedan hitta något som är riktigt snyggt. Men det säger ju inget om det passar in.
Jag gillar färgerna på nummer 2 väldigt mycket, men tycker att färgmässigt och med diamanterna kommer nr 1 passa in bättre.
Du får säga till vad du tyckte när du känt in dig. :)
 
Jag förstår känslan, ibland har jag köpt något som jag tror kommer bli skitbra, för att sedan hitta något som är riktigt snyggt. Men det säger ju inget om det passar in.
Jag gillar färgerna på nummer 2 väldigt mycket, men tycker att färgmässigt och med diamanterna kommer nr 1 passa in bättre.
Du får säga till vad du tyckte när du känt in dig. :)

Exakt så. Och besvikelsen när det händer!
Det ska jag absolut göra, soffan kommer på torsdag så snart kan jag presentera ett resultat :D
 
Den stannar :love:
20210303_183129.jpg
 
Jag bäddade precis med helt nya lakan :love: Köpte dem för flera månader sedan men inte behövt använda dem tidigare. Ljuset gör dem egentligen inte rättvisa och hundarna envisades med att lägga sig innan jag ens fick fram kamera, men titta så fint :D Om bara några sekunder ska jag lägga mig för att sova. Längtar!
20210303_234206-01.jpeg
 
Jag bäddade precis med helt nya lakan :love: Köpte dem för flera månader sedan men inte behövt använda dem tidigare. Ljuset gör dem egentligen inte rättvisa och hundarna envisades med att lägga sig innan jag ens fick fram kamera, men titta så fint :D Om bara några sekunder ska jag lägga mig för att sova. Längtar!
Visa bifogad fil 65597
Du måste ha en enorm säng med tanke på hur små vovvarna ser ut. 😁
 
Jag har av någon anledning fått dille på hederliga gamla pinnstolar till köket. Det finns ju massor av varianter i olika prisklasser, och de jag fastnade för mest (utom Lilla Åland förstås, men SÅ mycket pengar vill jag inte lägga) kostade mer än de flesta andra vilket fick mig att tveka lite. Men så har jag inte riktigt kunnat släppa dem, de har en form som ingen av de billigare alternativen har och jag tycker verkligen att de är snygga. Så jag bestämde mig för att jag kunde unna mig ett lite dyrare alternativ och slog till! Jag köpte två svarta och två ljusgråa, och tanken är att en vacker dag måla om två av dem så att jag har typ en grå, en svart, en röd och en grön/blå/annan kul färg. Men vi börjar såhär så får vi se hur det känns!

1614865550638.png


Vi köpte ett nytt köksbord i samma veva och ser fram emot att få lite mer plats runt köksbordet nu. Vi har ett lite märkligt upplägg nämligen, där matplatsen i köket är som i en liten smyg, så utrymmet är väldigt begränsat. Nuvarande möblemang fick vi med lägenheten och det passar egentligen perfekt, men det är rätt klumpigt och alldeles för stort för våra behov (plats för 7, vi är 2 :D). Hoppas att denna lösningen ska funka!
 

Liknande trådar

Svar
736
· Visningar
38 370
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
477
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
398
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 199
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp