Inredningstråden, del 2

När jag flyttade in vs nu :) ska byta ut de stora bilderna och ev några små.
IMG_20210512_194717.jpg
 
Väntar ivrigt på vårt nya matsalsbord till vardagsrummet. Det var 8 veckors leveranstid men gillar verkligen att det är svensktillverkat, de tar allt virke från lokala skogsägare i närområdet. De sågar i sitt eget sågverk och torkar virket i deras virkestork. Varje produkt man beställer görs utifrån beställningen. Vi beställde ett sånt här bord men i ekbets, även underredet, vi valde 100 cm i diameter för mer får vi inte plats med. Det är fyra veckor sen vi beställde nu så bara en månad kvar!

Visa bifogad fil 69315
Vilket trevligt bord :) 👍
 
Nu i coronatider är det ju inte riktigt läge att gå i affärer, dessutom kan man ofta hitta billigare saker på nätet..

Jag insåg att jag nog aldrig köpt en kruka? Jag har liksom alltid fått något överblivet från mamma typ. Var brukar ni köpa era krukor? Har väldigt dålig koll på online-inredning som inte är möbler känner jag..
 
Nu i coronatider är det ju inte riktigt läge att gå i affärer, dessutom kan man ofta hitta billigare saker på nätet..

Jag insåg att jag nog aldrig köpt en kruka? Jag har liksom alltid fått något överblivet från mamma typ. Var brukar ni köpa era krukor? Har väldigt dålig koll på online-inredning som inte är möbler känner jag..
Vad är det för kruka du letar efter? "Kruka ytterfoder" ger 531 träffar på Tradera, om du är intresserad av secondhand.... :)
 
Fast nej. Helt ok med den inredningen om man gillar den stilen men sälja den som vackert renoverad sekelskifte är ren och skär lögn. Det där är INTE sekelskiftesstil! Fine att den är renoverad men det är inte stilenligt.

De har slabbat vit färg på ett jugendskrivbord också :cry:
Haha det såg jag inte ens, kollade bara bilderna 😅 älskar planlösningen och stylingen! Så hade jag lätt kunnat bo, i ett hus där allt standard är supermodern men ser äldre ut.
 
Vad är det för kruka du letar efter? "Kruka ytterfoder" ger 531 träffar på Tradera, om du är intresserad av secondhand.... :)
Jag vet inte riktigt, det är lite så att jag vet när jag ser typ.. :D

Jag tänkte på tradera först men frakten på den typen av grejer brukar vara så satans hög att det knappt är värt det.
 
Jag vet inte riktigt, det är lite så att jag vet när jag ser typ.. :D

Jag tänkte på tradera först men frakten på den typen av grejer brukar vara så satans hög att det knappt är värt det.

Du kanske redan vet det, men du kan söka på område på Tradera :). Så kanske du hittar nåt i närheten och slipper frakten.
 

Liknande trådar

Svar
925
· Visningar
49 349
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
527
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
473
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 788
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp