Inredningstråden, del 2

Ett favorithörn i köket!
20210820_163026.jpg
 
Har äntligen fått hem ett nytt bord till vårt vardagsrum som vi ska använda som matsalsbord. Beställde från rustik unik som gör alla bord själva. Bordet är i borstad gran med järnvitriol som bets. Hur fint som helst och verkligen rustikt. Är hur nöjd som helst.:love: Skivan är 100 cm vilket är lagom till vardags och så har vi en iläggsskiva på 66 cm.

Visa bifogad fil 75609
Åh, om jag skulle beskriva färgen så skulle jag säga borstat silver :love: jättefint!
Hur länge fick du vänta nu från beställning?
 
20210818_210446-02.jpeg

Hittade en svensk på etsy som gjorde och hade en sån här till salu, slog genast till 😍 Det är en konstgjord kattskalle i den, jag gillar dödskallar och älskar katter så det var som två flugor i en smäll!

Tyvärr råkade skallen gå lite sönder i posten (men inte så synligt), dioraman var dock mycket väl inpackad, men säljaren sa snabbt att han skulle göra en ny och skicka den så nu är den på väg via posten :up: så nu får jag istället två såna dödskallar! 😍😍

Planerar att ha den "trasiga" liggande på en hylla och den nya i dioraman. Där tänkte jag prova slingra in den i ledljus, kanske mossa på botten om det går..

Det finns mycket fint på etsy, det är bara det att jag inte har paypal som hindrar mig. Och det är nog lika bra det :angel:
 
Visa bifogad fil 75916
Hittade en svensk på etsy som gjorde och hade en sån här till salu, slog genast till 😍 Det är en konstgjord kattskalle i den, jag gillar dödskallar och älskar katter så det var som två flugor i en smäll!

Tyvärr råkade skallen gå lite sönder i posten (men inte så synligt), dioraman var dock mycket väl inpackad, men säljaren sa snabbt att han skulle göra en ny och skicka den så nu är den på väg via posten :up: så nu får jag istället två såna dödskallar! 😍😍

Planerar att ha den "trasiga" liggande på en hylla och den nya i dioraman. Där tänkte jag prova slingra in den i ledljus, kanske mossa på botten om det går..

Det finns mycket fint på etsy, det är bara det att jag inte har paypal som hindrar mig. Och det är nog lika bra det :angel:
Cool! :love:
 
Åh, om jag skulle beskriva färgen så skulle jag säga borstat silver :love: jättefint!
Hur länge fick du vänta nu från beställning?


Tack ja vi gillar det verkligen! Jag kollade när vi beställt det var den 14 juni och fick det nu men då var fabriken stängd i tre veckor för semester under denna perioden. Har förstått att det är lite olika väntetider beroende på hur mycket de har i ordrar. När man beställer så läggs en beställning i kö sen kan man bestämma bets t.ex. till några veckor innan leverans tror jag det var. Vi beställde hem kulörprover så vi kunde kolla och jämföra med vårt golv. Är fullkomligt kär i vårt bord! :love:
 
Tack ja vi gillar det verkligen! Jag kollade när vi beställt det var den 14 juni och fick det nu men då var fabriken stängd i tre veckor för semester under denna perioden. Har förstått att det är lite olika väntetider beroende på hur mycket de har i ordrar. När man beställer så läggs en beställning i kö sen kan man bestämma bets t.ex. till några veckor innan leverans tror jag det var. Vi beställde hem kulörprover så vi kunde kolla och jämföra med vårt golv. Är fullkomligt kär i vårt bord! :love:
Inte så jätteilla! Det är ju ändå semester, och ett helt bord gjort ifrån grunden! :up:
 

Liknande trådar

Svar
959
· Visningar
51 296
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
532
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 794
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp