Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

Dom är så fina i kvällssolen :love:
20220731_200712.jpg
 
Vilken fin glasblomsgrej! (kan verkligen inte komma på vad de heter just nu 😅)
En kollega kallade precis mitt hem för en blandning mellan bordell, jaktstuga och hippie 😂😂
När min lillebror kom in i min första lägenhet sa han att det var som att gå rakt in i ett extacyrus 🤣 Undrar vad han hade sagt om den nuvarande för här är mycket mer färger och pillemojs än i den första!
 
Jag är jättenöjd med marsvinens nya bur men jag vill redan bygga ut den 😅 Bättre inredning är iallafall ett måste!
Hade nog velat organisera om tavlorna på väggen också 🤔 Det är 5st i samma serie som den som syns men den ena har en avvikande passepartout och det stör mig något fruktansvärt. Det stör mig också att de inte längre är i rätt linje med buren sedan jag byggde den nya.
Och så behöver jag fixa en ny blomhylla för Yannis har lagt beslag på den nuvarande och har käkat på orkidéerna. Tur att det är plast, även om det inte heller är så nyttigt att få i sig
20F26302-1836-4505-B964-8CBEEE9E9AED.jpeg
 
Vill också ha ett nytt soffbord, men inte helt säker på vad. Sen har jag också hittat en jättefin tavla (privatperson) som finns 2 timmar härifrån. Det är för långt ju :arghh:

Soffbord är så svårt tycker jag!
Ja, det var ju lite väl långt... säljaren har aldrig vägarna förbi stan där du bor?
 

Liknande trådar

Svar
1 756
· Visningar
92 801
Senast: Kratus
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 958
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
663
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp