Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

B4D97601-8747-465B-9D82-D682D4C742F2.jpeg


Ny soffa och ny tavla
 
Vi får se men jag tror nog pengarna ska räcka till denna:

2328-HLR-57.jpg

Mitt problem är bara om den kommer att fungera med mina gröna gardiner (jag har beställt tygprov på soffan). Naturligtvis kan jag byta ut gardinerna men jag är lite kär i dem...

Soffan finns i andra färger men jag är ju lite kär i den där :love:
 
Senast ändrad:
Jysk har stor rea på sina fuskväxter och jag funderar på hur jag ska lyckas pussla ihop både ekonomi och plats för ett par 😅 De har en sort som ser lila ut och jag får hem en svart högglansig byrå till vardagsrummet snart (det gäller att passa på när vännerna byter inredning :D) och jag tror att det hade blivit så snyggt med sådana blommor på var sida byrån!
0AA133B5-7CE7-4A10-89B7-7B1B6F16D7BE.jpeg
 
@Lazy Lady Älskar era färger i vardagsrummet! 😍 Och trämöblerna, jag har pillat på liknande :love:
Tack! Vi är jättenöjda! Älskar trä, grönt och beige ihop. Lugnt för ögonen och framförallt tåligt för barn och pälsdjur😬❤️

Trämöblerna är ifrån Mio, Woodenforge förutom soffbordet som jag hittade på cdon av alla ställen. Soffan är också ifrån Mio, Harper XL heter den.
 
Tack! Vi är jättenöjda! Älskar trä, grönt och beige ihop. Lugnt för ögonen och framförallt tåligt för barn och pälsdjur😬❤️

Trämöblerna är ifrån Mio, Woodenforge förutom soffbordet som jag hittade på cdon av alla ställen. Soffan är också ifrån Mio, Harper XL heter den.
Älskar de färgerna ihop också! Samtidigt som jag tycker om ljus shabby chic :cautious: Har ingen aning om vilken som kommer att vinna :rofl:
 
Tack🤩 Jag har velat ha dessa hur länge som helst och hade sån tur att det generalagenten för dem sålde ut visningsmöbler och dessutom i grannkommunen. Så jag köpte bord, tv-bänk och skåpet till under halva priset. Bara att kasta på släpkärran och lasta in maken och hans plånbok i bilen och åka och hämta😁
Toppen ju :bump:
Jag hade också velat ha släpkärra och en make med plånbok ibland! Finkulerar på hur jag ska få hem min byrå för jag är för snål för att hyra släp 😂
 

Liknande trådar

Svar
1 236
· Visningar
67 352
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
552
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 861
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp