Inredningstråden, del 2

Nej inte så mycket, jag tog typ bara med mig mina kläder, växter, hobby-utrustning/grejer och porslin/köksutrustning han inte hade när jag flyttade ihop med min sambo. Jag är/var inte så fäst vid saker. Vill ha så lite som möjligt.

Okej! :)

Jag vill inte heller ha så mycket saker, men att de sakerna jag väl har ska spegla mig/oss. Men det kan t ex vara färgen på väggarna också, att personligheten sitter där eller i de saker man ändå behöver, inte så mycket saker bara för att, men att det ändå känns personligt :). Ha saker på väggarna är jag förtjust i också, så de inte dräller omkring.
 
Okej! :)

Jag vill inte heller ha så mycket saker, men att de sakerna jag väl har ska spegla mig/oss. Men det kan t ex vara färgen på väggarna också, att personligheten sitter där eller i de saker man ändå behöver, inte så mycket saker bara för att, men att det ändå känns personligt :). Ha saker på väggarna är jag förtjust i också, så de inte dräller omkring.

Ja alla är olika! Här har vi typ inget på väggarna. Väldigt lite saker, dom saker som står framme är sådant som använd i vardagen. :)
 
Jag skulle behöva terapi. För nu har jag fastnat i THE efter att ha kollat för mycket på deras program på Netflix. Tur i oturen att jag inte har råd att köpa så mycket på en gång. Men lite snyggt tycker jag ändå att det blev…

D3AC87F5-4934-43B4-9848-434AB8F11A0F.jpeg
 
4028AE5D-A8CC-48AA-AB69-C76F8FBBE00E.jpeg

Såhär mysigt har vi det i källaren just nu 😂

Men det går i rasande takt, det blir ny ytterdörr längst bort och vita väggar med höga lister i den här korridoren. Sen är det groventré som ska ha förvaring, ett förråd, en klädkammare, två gästrum, badrum, städskrubb, pannrum, badrum, tvättstuga och gillestuga. Källaren är ca 130 kvadrat.
 
Tapeter!? Vad har ni för tapeter (eller färg på väggarna) hemma eller vad har ni för favorittapeter hos andra/överlag?
Det hade varit jättekul att se bilder!
 
Bara grått här i min lägenhet o får inte tapetsera om 🙃 (hyres)
Men hade jag kunna de hade jag valt nått i denna stil 🥰
Visa bifogad fil 114812
Har värden sagt att du inte får? Annars brukar det inte vara något problem så länge det är hantverksmässigt gjort och inga extrema färger, det värsta som kan hända är att du får tapetsera om när du flyttar, i bästa fall kan du få tapeter eller iaf delar av kostnaderna för dem betalad om du pratar med värden. :)
 
Har värden sagt att du inte får? Annars brukar det inte vara något problem så länge det är hantverksmässigt gjort och inga extrema färger, det värsta som kan hända är att du får tapetsera om när du flyttar, i bästa fall kan du få tapeter eller iaf delar av kostnaderna för dem betalad om du pratar med värden. :)

Jag ska fråga 🙂 Flyttade in i fredags o tanken är ju att bo här länge så tänkte faktiskt att jag då kan återställa om de är så att de inte vill ha färg 🙂
 
Bara grått här i min lägenhet o får inte tapetsera om 🙃 (hyres)
Men hade jag kunna de hade jag valt nått i denna stil 🥰
Visa bifogad fil 114812

Åh, så fin! Vart finns den?

Jag säger som @Mia_R Jag hyr och har tapetserat och målat och fått det betalt av hyresvärden (fick lägga liiite i mellanskillnad på tapeten bara). Om nästa hyresgäst inte vill ha rödbetssalladsrosa får jag måla om bara, inte värre än så. :)
 
Åh, så fin! Vart finns den?

Jag säger som @Mia_R Jag hyr och har tapetserat och målat och fått det betalt av hyresvärden (fick lägga liiite i mellanskillnad på tapeten bara). Om nästa hyresgäst inte vill ha rödbetssalladsrosa får jag måla om bara, inte värre än så. :)

Sett den på reklam bara 🙈 som en typ av fototapet tyvärr
 

Liknande trådar

Svar
898
· Visningar
47 764
Senast: Squie
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
524
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
466
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 783
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp