Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

När jag är ensam så tittar jag på telefonen, men när pojkvännen är här så vill jag gärna ha TVn för det är så svårt att samsas om telefonen och min dator mår inte helt bra 😅 Jag funderar på om jag ska ta bort en tavla från en annan vägg och sätta TVn där istället för där är det mörklila vägg så den kommer inte synas lika mycket om jag hittar ett bättre fäste
Visa bifogad fil 133256
Nej, telefon blir litet. Jag har inte haft en tv sen det gick att börja se på play. Men då har jag ju dataskärmsstorlek i vart fall.

Har bara lite svart eltejp i kanten på min. Frisk som en nötkärna i jämförelse. :)
 
Nej, telefon blir litet. Jag har inte haft en tv sen det gick att börja se på play. Men då har jag ju dataskärmsstorlek i vart fall.

Har bara lite svart eltejp i kanten på min. Frisk som en nötkärna i jämförelse. :)
Jag var utan tv länge. Denna hittade jag på loppis och köpte enbart för att vi ska kunna titta ihop. Fick en gammal Apple TV av min syster också så jag kan använda Netflix på den 😁

Min funkar förutom att skärmen då har delat på sig och det är glapp i sladden efter att Poppy hittade den när hon var valp (och det är över 8år sedan. Undrar hur gammal datorn är 🤔), men jag har glömt hur man använder den så jag har den bara till att sortera foton på 😅 (ja, jag är pinsamt oteknisk 🙈).
Datorn blir också en litet inredningsprojekt för jag har tagit bort bänken bredvid sängen där den har stått och eftersom den inte går att fälla ihop eller dra ut sladden på så kan jag inte lägga ned den i en låda
 
Argh!! Köpte två plancher som jag inte fått upp då de är 76x102(?) och de finns inga bra ramar o så köpte jag två planchfästen med magneter men de är för svaga…
Den ska inte hänga där.. de ska va i sovrummet.
Får lämna in istället o rama in
IMG_7453.jpeg
 
Argh!! Köpte två plancher som jag inte fått upp då de är 76x102(?) och de finns inga bra ramar o så köpte jag två planchfästen med magneter men de är för svaga…
Den ska inte hänga där.. de ska va i sovrummet.
Får lämna in istället o rama in
Visa bifogad fil 133275
Så störigt! Med planscher som har konstiga storlekar som inte passar i vanliga ramar :arghh:
 
Ja det är beställt från society6 så de har andra mått...
Har en till jag haft i några år 🙈 som jag inte fått upp pga de.
Får kanske unna mig inramning i julklapp
Jag har också en plansch som väntat på inramning flera år, men den sitter åtminstone på väggen med häftstift. Läkten som ska bli ramen flyttar runt runt i lägenheten beroende på var de är minst i vägen 😅
 
Argh!! Köpte två plancher som jag inte fått upp då de är 76x102(?) och de finns inga bra ramar o så köpte jag två planchfästen med magneter men de är för svaga…
Den ska inte hänga där.. de ska va i sovrummet.
Får lämna in istället o rama in
Visa bifogad fil 133275

Du kanske kan testa köra med passepartout i typ svart och då lyckas hitta en standardram som funkar? Lär bli enormt mkt billigare än att rama in måttbeställt!
 
Något av ljusträden ska också stå där. Jag gillar nog den ljusa bonaden bäst, men den matchar inte något av träden 😕 Jag har ett lila träd också, men jag tror inte att det heller matchar
IMG_0738.jpeg
 

Liknande trådar

Svar
1 236
· Visningar
67 352
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
552
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 861
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp