Inredningstråden nr3

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nepenthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 244
  • Visningar Visningar 80 688

Bukefalos 30 år!

Jag håller på att fixa i vardagsrummet, har köpt gardinskenor och nya sammetsgardiner (rea!) och en ny matta på halva priset. 30 meter möbelsammet i mossgrön på väg hem till sofforna också. Så taggad!
30 meter :nailbiting:!! Kostar inte det jättemycket... 😬??? Men det låter VÄLDIGT snyggt med mossgrönt :) .

Jo det blev 5000kr, men det ska enligt beräkning räcka till båda sofforna och puffen så det blir väldigt mycket billigare än nya soffor! Det är inget fel på dem förutom att de är nötta i tyget. Tror det kommer bli så fint.
Aha. Det var ju inte så farligt ändå. Jag hade gissat på mycket mer :) . Låter som ett toppenbra återbruk. Ska du klä om dem på egen hand?

IMG_0730.webp

Såhär ser kaoset ut under arbete efter att jag tagit ner gardinstängerna iallafall!

Visa bifogad fil 187445
Jag gjorde en inspobild med AI (motvilligt men det hjälper mig se vad jag eftersträvar)
Den missade att min soffa har divan men jag kan ändå se att det kommer bli fint med färgerna och mattan.

Letar en varm mörk beige att måla väggarna med.
Ibland kan AI faktiskt vara till nytta. Jag använde det när jag ville kolla hur min veranda skulle se ut som röd och ockragul istället för vit och grå. Det var hjälpsamt :) .

Liknande trådar

• 75 dagars utmaning
  • Träning och hälsa del 14
  • Akvarietråden VI
  • Skaftdammsugare evt med moppfunktion

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat