30 meterJag håller på att fixa i vardagsrummet, har köpt gardinskenor och nya sammetsgardiner (rea!) och en ny matta på halva priset. 30 meter möbelsammet i mossgrön på väg hem till sofforna också. Så taggad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30 meterJag håller på att fixa i vardagsrummet, har köpt gardinskenor och nya sammetsgardiner (rea!) och en ny matta på halva priset. 30 meter möbelsammet i mossgrön på väg hem till sofforna också. Så taggad!
Jo det blev 5000kr, men det ska enligt beräkning räcka till båda sofforna och puffen så det blir väldigt mycket billigare än nya soffor! Det är inget fel på dem förutom att de är nötta i tyget. Tror det kommer bli så fint.30 meter!! Kostar inte det jättemycket...
??? Men det låter VÄLDIGT snyggt med mossgrönt
.
Aha. Det var ju inte så farligt ändå. Jag hade gissat på mycket merJo det blev 5000kr, men det ska enligt beräkning räcka till båda sofforna och puffen så det blir väldigt mycket billigare än nya soffor! Det är inget fel på dem förutom att de är nötta i tyget. Tror det kommer bli så fint.
Ja jag tänkte det! Jag tänker lite naivt att det klarar jag säkertAha. Det var ju inte så farligt ändå. Jag hade gissat på mycket mer. Låter som ett toppenbra återbruk. Ska du klä om dem på egen hand?
Jag håller på att fixa i vardagsrummet, har köpt gardinskenor och nya sammetsgardiner (rea!) och en ny matta på halva priset. 30 meter möbelsammet i mossgrön på väg hem till sofforna också. Så taggad!
JättefinVisa bifogad fil 187446
Jättesugen på att köpa ett par meter av denna sammet och sy kuddar, anledningen till att väggar och gardiner är beige är för att jag ska kunna gå lös fullständigt på sånt som kuddar och annat och byta efter behag.
Ibland kan AI faktiskt vara till nytta. Jag använde det när jag ville kolla hur min veranda skulle se ut som röd och ockragul istället för vit och grå. Det var hjälpsamtVisa bifogad fil 187445
Jag gjorde en inspobild med AI (motvilligt men det hjälper mig se vad jag eftersträvar)
Den missade att min soffa har divan men jag kan ändå se att det kommer bli fint med färgerna och mattan.
Letar en varm mörk beige att måla väggarna med.
Ja i såna här fall är det mycket hjälpsamt!Ibland kan AI faktiskt vara till nytta. Jag använde det när jag ville kolla hur min veranda skulle se ut som röd och ockragul istället för vit och grå. Det var hjälpsamt.
Visa bifogad fil 187446
Jättesugen på att köpa ett par meter av denna sammet och sy kuddar, anledningen till att väggar och gardiner är beige är för att jag ska kunna gå lös fullständigt på sånt som kuddar och annat och byta efter behag.
Åh det lät fantastiskt, har du nån bild?Det där är jättefint!
Hade det på min kökssoffa tidigare![]()
Påminner om någon "följetalong" med inlägg på Facebook.