Råkade shoppa lite på Auctionet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Vilket lyft för garderobenHade lovat dottern att måla om hennes garderob. Överbliven väggfärg och en rulle tapet från Rusta + nya knoppar på en Sundvik barngarderob från Ikea blev såhär bra. Jag är väldigt nöjd, och dottern också
Visa bifogad fil 188669
Är det ett litet bord eller en piedestal? Eller kanske båda delar...
Är det ett litet bord eller en piedestal? Eller kanske båda delar...![]()
VackerJag shoppade tidigare på Auctionet också... en champagne/ishink frön Rörstrand. Den är givetvis sekelskifte och av ett mönster jag gillar (Teresia) så jag läste inte så noga... när paketet kom tyckte jag det var lite väl tungt och när jag öppnade det så visar det sig att den är GIGANTISK!Jag antog att den var i stil med moderna ishinkar en kan köpa men den är mer i nivå med en 10-liters hink!
Visa bifogad fil 188672
Jag shoppade tidigare på Auctionet också... en champagne/ishink frön Rörstrand. Den är givetvis sekelskifte och av ett mönster jag gillar (Teresia) så jag läste inte så noga... när paketet kom tyckte jag det var lite väl tungt och när jag öppnade det så visar det sig att den är GIGANTISK!Jag antog att den var i stil med moderna ishinkar en kan köpa men den är mer i nivå med en 10-liters hink!
Visa bifogad fil 188672
Det är ju ett ypperligt tillfälle att skaffa en, två eller tre storlekar större flaska
(Wow, vad fin!)
Den var jättefin!Jag shoppade tidigare på Auctionet också... en champagne/ishink frön Rörstrand. Den är givetvis sekelskifte och av ett mönster jag gillar (Teresia) så jag läste inte så noga... när paketet kom tyckte jag det var lite väl tungt och när jag öppnade det så visar det sig att den är GIGANTISK!Jag antog att den var i stil med moderna ishinkar en kan köpa men den är mer i nivå med en 10-liters hink!
Visa bifogad fil 188672
Den var jättefin!
Jag brukar väldigt sällan uppskatta guld på porslin och keramik, men på den där hinken passade det verkligen. Guldet förhöjde på ett bra sätt.
Bra köp!![]()
Tack
Särbon tycker jag blir tillräckligt bubblig när vi delar på en vanlig champagne så det är nog bäst att skippa större flaskor![]()