Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har du inte flyttat in helt? Ska ju vara till @Habina så klart.
Snygga!
Jag funderar på att göra något liknande vid min trapp fast hyllsidan åt andra hållet (för det är inte nåbart från trappen). Ser trevligt ut och praktiskt med lite mer förvaring.Målade hyllorna och satte tapet på bakstyckena. Så mycket roligare!
Visa bifogad fil 186827
Ja det är smidigt. Här är ungefär halva hyllan nåbar så vissa grejer får stå där mer som prydnadJag funderar på att göra något liknande vid min trapp fast hyllsidan åt andra hållet (för det är inte nåbart från trappen). Ser trevligt ut och praktiskt med lite mer förvaring.
Visa bifogad fil 186330
Jag har fyndat en ny soffa! Den var gratis! De som skänkte bort den skulle få hem nya soffor och ville bara bli av med den och SOM jag längtat efter en howardsoffa med hörn och divan, titta så perfekt den passar i mitt hörn! Den har lite revor i tyget men det gör ingenting för jag ska klä om den i MOSSGRÖN SAMMET alltså det kommer bli så bra. Sen ska det dit en matta och dra om el så det kan bo en lampa mitt över där.
Och måla om väggarna och byta gardiner och hej och hå…
Utemöbeln (som nån i min dagbokstråd var så orolig över att jag inte köpt tidigare) är nu monterad och placerad på ett ställe jag tror blir bra. Kruxet är väl bara att jag bara använder en tredjedel av uteplatsen än så länge.
Men vi får se hur mycket jag sitter ute, just nu är det 17 grader med kalla vindar.
Visa bifogad fil 186499
Coolt!Min ampel i köket får massa blommor nu
Visste inte ens att den sorten fick blommor.
Visa bifogad fil 187385