Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har stora planer på en djungellägenhet, badrummet påbörjat!
Har hängt upp snöre som den får klättra på :)
36480
 
Alltså, posters. Jag har en ram som är 50 x 70 som jag vill fylla med en färgglad poster, som inte består av enbart text och som gärna är lite kaxig/finurlig och inte så traditionell snygg liksom. Ska hänga i badrummet där golvet är turkost och resten är gult. Ramen är svart.

Den har varit tom i ett år nu, och jag är så less men hittar ingenting som känns rätt. Tips?
 
Alltså, posters. Jag har en ram som är 50 x 70 som jag vill fylla med en färgglad poster, som inte består av enbart text och som gärna är lite kaxig/finurlig och inte så traditionell snygg liksom. Ska hänga i badrummet där golvet är turkost och resten är gult. Ramen är svart.

Den har varit tom i ett år nu, och jag är så less men hittar ingenting som känns rätt. Tips?
Har du kollat typ Etsy och posterstore?

Vilken stil gillar du?
Typ något åt det här hållet
goodmorningforsta.jpeg


Den här stilen
thewhaleforsta.jpeg


Eller såhär
47.jpg


Eller mer åt foto-hållet
hogwarts-express.jpg

tove-frank-fairy-garden.jpg

(Om det är foton så säljer ju många fotografer prints direkt så kan ju vara värt att kolla runt lite på instagram ifall en hittar något där och sen ta kontakt med upphovspersonen för att kolla om den säljer prints. Ibland kan det ju vara roligare med ett lokalt ställe tex, eller om en känner att en vill stötta en cool feministisk fotograf eller vad som)

Eller är växter mer din stil? Blommor? Blad?

(Alla bilder är från posterstore för övrigt, ifall någon vill hitta dem)
 
Har du kollat typ Etsy och posterstore?

Vilken stil gillar du?
Typ något åt det här hållet
goodmorningforsta.jpeg


Den här stilen
thewhaleforsta.jpeg


Eller såhär
47.jpg


Eller mer åt foto-hållet
hogwarts-express.jpg

tove-frank-fairy-garden.jpg

(Om det är foton så säljer ju många fotografer prints direkt så kan ju vara värt att kolla runt lite på instagram ifall en hittar något där och sen ta kontakt med upphovspersonen för att kolla om den säljer prints. Ibland kan det ju vara roligare med ett lokalt ställe tex, eller om en känner att en vill stötta en cool feministisk fotograf eller vad som)

Eller är växter mer din stil? Blommor? Blad?

(Alla bilder är från posterstore för övrigt, ifall någon vill hitta dem)
Gillar tåget! Är det samma som i filmerna?
 
Passar på med en fråga eftersom vi är lite inne på tavlor redan.
Har två tavlor som möjligen skulle kunna komma upp på väggen. Jag gillar dem på något sätt men de är passé.
Den ena är kvinnans åldrar och den andra är mannens åldrar.
Kan jag sätta upp dessa och isåfall var?
 
Den blir perfekt i toaletten!
Har nämligen idag funderat om jag ska sätta upp någonting där. Men ca tre posters vore nog lägligt? Varav denna var både kul och sann!

Vem är det längst ner till höger? Jag ser inte riktigt.
J.K Rowling ska det föreställa :)


Här är en genomgång av alla som är med på postern

Vill du ha fler posters i sanna stil har konstnären gjort andra posters också :)
 
Passar på med en fråga eftersom vi är lite inne på tavlor redan.
Har två tavlor som möjligen skulle kunna komma upp på väggen. Jag gillar dem på något sätt men de är passé.
Den ena är kvinnans åldrar och den andra är mannens åldrar.
Kan jag sätta upp dessa och isåfall var?
Ja, jag tycker absolut att du kan sätta upp dem :) ! De har väl nästan lite historiskt värde?
 
J.K Rowling ska det föreställa :)


Här är en genomgång av alla som är med på postern

Vill du ha fler posters i sanna stil har konstnären gjort andra posters också :)

Å tack! Då slipper jag komma med en till fråga :o
Men oj var det J.K Rowling av alla människor :eek: borde ha sett med tanke på hur många gånger jag läst hennes böcker :crazy:
(Tänkte det var någon från början av förra seklet i och med kläderna)

@bettysmatte för mig är det absolut historiskt värde! Därför jag vill ha dem kvar.
De var uppsatta i mitt rum hos farmor (hon hade hängt upp dem) och när jag var liten funderade jag ofta på vad det berodde på att kvinnorna alltid var tillsammans med någon med undantag av två åldrar medan det i männens fall var raka motsatsen.
Jag fick verkligen aldrig ihop det (vare sig då eller nu riktigt :D)
Men framförallt gillar jag dem då jag gillar mycket av farmors inredning även fast vi var så totalt olika som personligheter (fast med mycket gemensamt också!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp