Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillade för övrigt den här @Emor :D
whorunthewolrdforsta.jpeg


(Också från posterstore)

Jag la också en beställning på den här nu! 😍 Jag har bara manliga kollegor på jobbet så jag tänkte sätta upp den här på mitt kontor, största storleken såklart 😂
 
Funkar Gullranka med katt? Och hur tålig är växten för icke gröna händer? Googlade och det ser super mysigt ut med växterna omkring så :)

Vet inte hur den funkar med katt men den är jättetålig. Kräver inte mycket vatten, klarar torka och även lite mörkare ljusförhållanden. Min har nog blivit misshandlat några gånger (med både för mycket och för lite vatten) och överlevt.
Brukar ta bort gulnade/bruna blad emellanåt och ibland har jag trimmat ned någon ranka och då sätter den fart igen snabbt.
Om man ska ha i fönster som gardin rekommenderar jag en med lite större blad och gärna uppstammad :)
 
Har inte känt mig helt bekväm med några användare. Men det är inget vi behöver spinna vidare på här :)

Nu har jag också ett staffli!

Visa bifogad fil 36669

Vi har ett hobbyrum i huset där jag främst tänkt måla men staffliet blev fint även i lägenheten tycker jag! :)
Jag trodde att det var på skoj du skrev att du själv skulle måla. Du bara MÅSTE visa oss målningen när den är klar, en "bordell"-målning är inget man får se varje dag precis :)
 
Jag trodde att det var på skoj du skrev att du själv skulle måla. Du bara MÅSTE visa oss målningen när den är klar, en "bordell"-målning är inget man får se varje dag precis :)

Vi får väl se hur det går! Kan ha tagit mig vatten över huvudet då jag aldrig målat i olja förr (eller öht målat/ritat sen mellanstadiet 🙄😅 )
Inväntar i skrivande stund min kompis som ska agera modell! Hon går till vardags runt i turban och kör ngn slags skön 20-tals stil så tror att hon blir perfekt till ändamålet :D
 
Har inte känt mig helt bekväm med några användare. Men det är inget vi behöver spinna vidare på här :)

Nu har jag också ett staffli!

Visa bifogad fil 36669

Vi har ett hobbyrum i huset där jag främst tänkt måla men staffliet blev fint även i lägenheten tycker jag! :)
Jag tycker staffli kan vara superfina. Sambons pappa målade och efterlämnade ett staffli. Iom sentimentalvärde vill han ju ha det framme. Tur att jag gillar't! Vi har ibland haft någon färdig men icke inramad tavla på etc.. Tycker det passar fint hos dig med din inredning/kläder/vibe!

Blir kul att se din tavla sen. Tror absolut du kan vara bra iom ditt öga för färg/form/etc! Jag funderar också på att börja måla igen. Men får inte riktigt tid..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
371
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
665
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 198
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp