Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Adventfixat på spisen idag också!

6325CEC5-508C-41A5-B031-57DDE861556B.jpeg
 
Ny tapet i sovrummet. På två snuttväggar bara hittills. Vi ska känna efter om vi vill ha den i hela rummet. Florian från Lim och Handtryck. Färgerna stämmer ju inte alls i det här ljuset men vi är jättenöjda.
 

Bifogade filer

  • IMG_1377.JPG
    IMG_1377.JPG
    324 KB · Visningar: 142
Till extrarummet behövdes en sänggavel för att skydda väggen. Men svårt att hitta en 2meters. Så jag sydde en av en gammal spetsgardin och en gammelrosa fleecefilt. Hängde upp med en sån där spännvajer. Sydde 2 kuddfodral av samma gardintyg och la in även där gammelrosa fleecefilt. Sydde även dit spets i nederkanten på överkastet.
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1575170271781.jpg
    FB_IMG_1575170271781.jpg
    67 KB · Visningar: 131
Jag gillar hur du dekorerar spisen! Men är det inte omständigt att flytta på allt varje gång du tänder? Eller du kanske inte använder den?

Spisen är tvådelad. Vi eldar i den innersta smala delen som är kopplad till vattensystemet. Den stora, högra delen som jag ställt alla grejer på är den delen som förr användes till matlagning.
Så nej, jag behöver inte flytta på nåt när vi eldar, det hade jag aldrig orkat 😁
 
Någon som har bra idéer hur man kan inreda ett loft?

Vi har just köpt hus som har ett loft vi klurar på vad man ska göra med.. det är som ett vanligt större rum i storlek, med glasräcke mot vardagsrummet nedanför som är öppet upp till nock. Snedtak. De som sålt hade en extra säng och bord med stolar för typ pyssel där. Skulle vara rätt mysigt med typ ett extra TV-rum men eftersom det är öppet till vardagsrummet blir det ju lite dumt..Det är bara sambon och jag, inga barn än men kanske i framtiden.

Idéer? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
673
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 340
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?
  • Vårföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp