Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu fått en bra bild från sambon av mitt sovrum.
Så här är den.
1A22B034-A956-4499-BE58-8397ADDAFEA2.jpeg
 
Var har du köpt den? Riktigt snygg!
Nu vågar jag svara. :D Den är från Lampor och ljus. Efter beställning läste jag en del dåliga recensioner och blev nervös. När lampan kom var ett av glasen trasigt och jag tänkte att detta kommer bli jobbigt. Men det gick hur smidigt som helst. De accepterade returen utan knussel, de beställde en ny lampa åt mig nästa dag och fick returlappar till min. Tror det tog en vecka för den nya att komma hit.
Är jättenöjd, lampan är STOR och så himla fin! Längtar efter att hänga upp den men behöver införskaffa en riktigt stadig krok till det.
 
Nu vågar jag svara. :D Den är från Lampor och ljus. Efter beställning läste jag en del dåliga recensioner och blev nervös. När lampan kom var ett av glasen trasigt och jag tänkte att detta kommer bli jobbigt. Men det gick hur smidigt som helst. De accepterade returen utan knussel, de beställde en ny lampa åt mig nästa dag och fick returlappar till min. Tror det tog en vecka för den nya att komma hit.
Är jättenöjd, lampan är STOR och så himla fin! Längtar efter att hänga upp den men behöver införskaffa en riktigt stadig krok till det.
Tack!
 
Är på jakt efter en fönsterlampa och tänkte att någon här kanske har ett bra förslag 😄
Ingen tråkig vanlig från typ Ikea eller Mio.
Vill ha något roligt som passar in bland enhörningar och rosa fluff.

Till detta fönster.
IMG_20191211_134151.jpg
 
Har du kollat på Tradera? Där finns det massor av fina lampor i olika stilar.

Tittade 6 sidor, hittade ingen jag gillade.
Gnällig g 😒


Haha! Den var udda 😁
Men ska vara en som hänger i fönstret.


Den var söt!
Men rött går bort 😁
Skulle dock kunna tänka mig en i en annan färg och ställa i öppna spisen. Har min lilla julgran där nu och det är trevligt med ljus där inne.
Levande ljus vågar jag inte längre med tanke på katten.
 
Tittade 6 sidor, hittade ingen jag gillade.
Gnällig g 😒



Haha! Den var udda 😁
Men ska vara en som hänger i fönstret.



Den var söt!
Men rött går bort 😁
Skulle dock kunna tänka mig en i en annan färg och ställa i öppna spisen. Har min lilla julgran där nu och det är trevligt med ljus där inne.
Levande ljus vågar jag inte längre med tanke på katten.
Den finns i alla möjliga färger bland annat rosa och guld.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
376
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 247
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp