Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista pyntet uppe :) (Julgott skylten)
IMG_20191212_170208_422.jpg
 
Tack! Min ömma moder är av en motsatt åsikt och har erbjudit mig 5000 kr för att kassera den :cautious::laugh: Men jag har inte nappat ;)

Har även denna lampa i matplatsen (öhm ja är ju matplats/garderob ( :angel: )

Visa bifogad fil 41615
Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.
Jag tycker en kristallkrona skulle passa in vid matbordet.
Jag älskar kristallkronor.
Har totalt 8 st i huset. :o :angel: Min man tycker att jag överdriver. Jag fattar ingenting.:angel:
 
Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.
Jag tycker en kristallkrona skulle passa in vid matbordet.
Jag älskar kristallkronor.
Har totalt 8 st i huset. :o :angel: Min man tycker att jag överdriver. Jag fattar ingenting.:angel:

Förra ägaren till läggan hade en kristallkrona ovanför matplatsen. Jag hade samma tanke när jag köpte taklampa men glömde ta med i beräkningen att det är typ 3,50 till tak. Så sladdjäveln räckte inte så det blev en taklampa mitt i rummet istället 😅🤷🏼‍♀️

Den är ju modern men ger ändå en lite art deco-vibe som jag gillar!

2A896C5E-A10A-45EB-8908-7F9AB7A291EC.jpeg
 
Inte min grej bara! :)
(Älskar kristallkronor men på rätt plats/mot rätt inredning)
Jag förstår det :D jag gillar ju shabby chic men inte kristallkronor :rofl:
Tycker inte att kritallkronor är riktigt shabby chic men de kan passa in i en hel del olika stilar så det är väl därför.
 
wz165606-tavla-tukaner_grande.jpg

Jag hittade den här 3D-tavlan :love::love::love: Det är inte ens min typ av fåglar men hjälp så snyggt! Jag älskar att de inte använde bara olika färgpapper utan det är mönster på de olika pappersbitarna :love:
Tur att den är för dyr för att jag ska kunna rättfärdiga ett köp :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
668
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 258
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk
  • Dagens klädbytardag

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp