Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om att måla möbler.

Har nu lackat en skiva som ska bli till ett litet bord sen och skivan ska skifta i lite vit lack.

Nu har det torkat men det syns INGENTING :arghh:
8B379996-0E36-4C2F-8304-C869A2DB547B.jpeg
 
Jag vet inte riktigt i vilken tråd jag ska skriva i, men! Vill dela min lycka, köpte ett litet hus förra året och nu snart är det inflyttningsbart!
Längtar så till jag ska inreda det ordentligt, har 50-11 olika anslagstavlor på pinterest och en massa länkar sparat med fina saker jag vill inreda med.
Ser fram emot en vår med en massa projekt!
 
Jag vet inte riktigt i vilken tråd jag ska skriva i, men! Vill dela min lycka, köpte ett litet hus förra året och nu snart är det inflyttningsbart!
Längtar så till jag ska inreda det ordentligt, har 50-11 olika anslagstavlor på pinterest och en massa länkar sparat med fina saker jag vill inreda med.
Ser fram emot en vår med en massa projekt!
Du bor ju på en gård. Så det blir aldrig ”färdigt” ;)
Men kul att äntligen kunna bo där :bump:
Snyggt jobbat!!
 
Åhhh så fint det ser ut @Pilot !!! :love: Älskar fönstren och takbjälkarna. Vad är det för byggår? Lite färg på detta bara så ;)
Gammalt. Köpte det av 3:e generationens boende, som flyttande in någon gång på 1800- talet. Finns bl.a. en gammal brudkista kvar från 1700 talet. Men vi har inte lyckats lista ut när det byggdes, mer än att det var längesedan.
Jag håller med du, vill ha färg! Men först ska alla möbler in och hyllor upp, och så ska jag bo in mig först. :) Eftersom det är en del rum-i-rum med öppenplanlösning så vill jag ha snygga sätt är särskilja de.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
368
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
664
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 189
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp