Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser fönstret ut? Och resten av rummet? Är det modern stil? I såna fall gillar jag vire som gardinstång. :D
20191212_150922.jpg
 
Ta inte illa upp nu men gardingrinchen i mig fick spader,dina gardiner är antingen felsydda eller så har du satt stången i fel kanal, det ska egentligen vara ett huvud ovanför stången och bara för att dämpa min ocd så ska längden veckas ända fram till kappan :o:o:idea:



Förlåt :o:D
:rofl: Jag ska låta dig slippa resten av mina gardiner! Men ja det är fel sorts gardiner till stången men jag har noll lust att köpa nya eller sy om. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 052
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp