Inte bara nätdejting - Baksidan.

tredje gången jag fick denna chatt i dag
Hej och trevligt att läsa från dig, mitt namn är Namn mycket nytt här och du råkar vara den allra första kontakten jag har här. Hur länge har du gjort detta online dating? Har du försökt andra dejtingsajter innan du kommer hit?

Jag var på NZ med ett par tjejkompisar förra året och lärde då känna några killar från Australien. Vi blev väldigt nära vänner (obs vänner). Killarna var mycket väl medvetna om att jag inte var intresserad och hade sambo hemma i Sverige. Jag och en av killarna blev extra nära och höll kontakten nästan varje dag när jag kom hem till Sverige. Enda tills han på fyllan började dra igång videosamtal på fb och satt och runkade. :yuck: Jag försökte verkligen få honom att sluta, bad snällt, tog print screens och hotade med att skicka vidare. Men han ville bara att jag skulle skicka snap chats på mig. En nej tack och så raderade jag hela konversationen och har aldrig svarat igen.

Varför gör killar sånt. Jag var verkligen så ointresserad det bara gick plus att jag satt på andra sidan jorden!

Hej och trevligt att läsa från dig, mitt namn är Namn mycket nytt här och du råkar vara den allra första kontakten jag har här. Hur länge har du gjort detta online dating? Har du försökt andra dejtingsajter innan du kommer hit?
5 gången i dag, det är i alla fall inte äkelbilder

Låter som en Bot

Okej, sjukaste någonsin (fast inte från en dejtingsida, utan från ett annat community, vill bara dela med mig). En kille jag skrivit med ett tag om lite allt möjligt frågar om jag vill ha nakenbilder på honom, jag svarar då något i stil med kanske och han skickar därför en lista på saker att "välja mellan"............................ :eek:

listan_589f2eca9606ee1ee6a9a669.jpg

Jag tackar vänligt men lite bestämt nej. :rofl:

(kan kanske tillägga att killen accepterade det :up: om än något besviken kanske :idea:)
Det mest intressanta är ju frågan vem som tagit bakifrån bilderna?

Fick förövrigt ett helt normalt trevligt mejl där personen bland annat skriver att han tycker att jag verkar vara en intressant tjej. Så jag frågar vad med mig som är intressant och får till svar att jag är mullig och över 30.

Känner mig speciell. :)
Det var jag inte. Han har, eller jag vet inte vad han har eftersom han tycker att vi behöver ju inte prata om det. Han är en högst seriös person som jag kan lita på, ärlig (så länge vi nöjer oss med att inte prata om det där vi inte ska prata om så finns ju inga lögner). Och det är inget problem att han har en partner, för han har faktiskt aldrig sagt att det är en partner han har och vi skulle ju ändå lämna frågan. Dessutom stannar detta ju vår kontakt mellan honom och mig.

Ops, antar att den just inte gjorde det.

Liknande trådar

Gnägg Skaffade en B-ponny till min dotter för 8 veckor sedan. Min dotter har ett utvecklingshandikapp och har sämre balans o koordination än... 2 3
Svar
56
· Visningar
13 458
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 102
Senast: NotlikeI
·
Relationer Ja, är det fler som är i samma sits? Hur gör ni för att träffa killar? Jag börjar tröttna rejält nu... när jag väl kan gå ut så är det... 2
Svar
39
· Visningar
5 548
Senast: Fenestra
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
17 192
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka