Bra att du inte la mer tid och energi på honom!
Hur upplevde du din andra kollega..?
Han var lugn, städad och glad!
Pratade inte så mycket med honom men han var jättesöt när han pratade om dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du inte la mer tid och energi på honom!
Hur upplevde du din andra kollega..?
Kul att höra, alltid något att sätta på pluskontotHan var lugn, städad och glad!
Pratade inte så mycket med honom men han var jättesöt när han pratade om dig.
...fast det gäller bara dig själv?Man är inte äldre än man gör sig![]()
Vad skönt att veta vart ni har varandra! Känns det bra?Haft ett litet snack med kollegan.
Han trodde jag ville ha något seriöst så därför backade han.
Men det vill jag ju inte
Så nu är allt lugnt där och vi ska ses i veckan som planerat.
Jag har inte sagt att han är för gammal, egentligen. Bara att det kan bli svårt att umgås på gymmet. Delvis p.g.a hans ålder....fast det gäller bara dig själv?
Självklart måste var och en få sätta precis vilka preferenser och urvalsramar den vill, det var mest litet förbryllande att du själv inte identifierar dig som din biologiska ålder (inte är äldre än du gör dig), medan en man på gymet tveklöst "är" sin biologiska ålder. Och därmed alldeles för gammal för din upplevda ålder. Kanske hade det mest med individ att göra i det specifika fallet, men så lät det ju inte när du först förde åldern på tal.![]()
Hur gör man det utan att det bara blir awkward och jobbigt? Jag kanske har missuppfattat honom. (Det finns iallafall en risk)Säg rakt ut hur du känner så att han inte går runt och hoppas på något.
Om du har missuppfattat han så blir det klargjort, om du har uppfattat han rätt så vet han. Det är bara att skriva hur du ser på det och hur du vill gå vidare med det.Hur gör man det utan att det bara blir awkward och jobbigt? Jag kanske har missuppfattat honom. (Det finns iallafall en risk)
Vad skönt att veta vart ni har varandra! Känns det bra?
Det låter så enkelt när du skriver det så. Men det känns betydligt mer känsligt. Det känns som om jag blottar mig om jag säger att han verkar intresserad av att vara mer än vänner. Jag avvaktar och ser om han fortsätter denna frekventa kontakt han på påbörjat. Och hur det känns nästa gång vi ses. Kanske inbillar jag mig.Om du har missuppfattat han så blir det klargjort, om du har uppfattat han rätt så vet han. Det är bara att skriva hur du ser på det och hur du vill gå vidare med det.
Fast nu är det awkward oavsett och du säger inget även fast du undrar. Du vet inte vad han tänker och känner, där får du gissa. Dock vet du hur du själv tänker och känner så varför inte vara tydlig?Det låter så enkelt när du skriver det så. Men det känns betydligt mer känsligt. Det känns som om jag blottar mig om jag säger att han verkar intresserad av att vara mer än vänner. Jag avvaktar och ser om han fortsätter denna frekventa kontakt han på påbörjat. Och hur det känns nästa gång vi ses. Kanske inbillar jag mig.