Då är de ynkliga små personer. Man mår bättre av att ge dom en god marginal.Nä. Det är faktiskt inte så lätt. Män som på kärleksfronten inte haft annat än problem hela livet anser fortfarande att det är kvinnornas fel att de har problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är de ynkliga små personer. Man mår bättre av att ge dom en god marginal.Nä. Det är faktiskt inte så lätt. Män som på kärleksfronten inte haft annat än problem hela livet anser fortfarande att det är kvinnornas fel att de har problem.
Fast även många kvinnor blir ju lurade på pengar på nätet? De går ju på exakt samma omöjliga och uppenbart orealistiska historier.Det känns ju som grundproblemet, för att hårddra det: att män är vana vid att det "ska" räcka med att vara man för att lyckas med allt. Sen blir de arga och besvikna när verkligheten kommer i kapp dem och de måste anstränga sig lite?
Fick du detta? Vad är detta? Menar han verkligen att han som 19 åring kan dominera något mer än en strumpa? Jag har inte en dominant ådra i mig men en nittonåring krossar jag till frukost. Vad kan en han erbjuda en tuff brud?I rest my case nu...
"intresserad av en sensuell 19 åring? Om du vill testa att ha yngre och vild KK så är jag nog rätt kille! Jag är sexuellt dominant och du kommer få en dominant sex upplevelse med mig."
Nitton år. Tänk vilka oceaner av livserfarenhet som ligger bakom det sensuella och dominanta (hur det nu går ihop, nån creepy mr Grey-historia kanske)
Fick du detta? Vad är detta? Menar han verkligen att han som 19 åring kan dominera något mer än en strumpa? Jag har inte en dominant ådra i mig men en nittonåring krossar jag till frukost. Vad kan en han erbjuda en tuff brud?
Fast jag menar mest i allmänhet och inte just den där luriga delen. Att män inte klarar av när saker inte är enkelt. Då är det någon annans fel. För att de skulle behöva anstränga sig (skriva profiltext, vara artiga eller jobba hårt) verkar inte finnas på mäns agenda (MEN INTE ALLA MÄN!Fast även många kvinnor blir ju lurade på pengar på nätet? De går ju på exakt samma omöjliga och uppenbart orealistiska historier.
Då är de ynkliga små personer. Man mår bättre av att ge dom en god marginal.
Jag är alltid på tunn is. Vad som behövs är att männen slutar med detta beteendet, om du tror att de slutar med det genom att läxa upp mig i ämnet så varsågod. Tror du att du må bättre av att gå till attack mot denna typ av människor åter igen varsågod. Saken är att många vill såra andra bara för att de kan. Om männen kadrar andra än sig själva för att dom inte får till det, var är felet? Inte hos dig i alla fall. Om du ska klara av störtfloden av idioti i denna värd så kan jag inte ge dig något råd hur du ska leva, men jag fördrar att dra mig undan och kan jag blir jag som rök i dimma. Män som inte klarar att föra sig bör undvikas för man kan inte lära upp så många utan att gå under.Och det där min vän, det där är att negligera och förminska problemet. Eller menar du att kvinnor ska ignorera majoriteten av männen som lösning, och liksom "jaja, en sån" varje gång de möts av en man som klandrar kvinnor generellt för att de inte får till det med kärleken? Som anser sig ha en rätt att därför behandla kvinnor verbalt illa? Kvinnor de inte känner, som aldrig gjort dem något ont etc?
Du är på tunn is nu, och den smälter...![]()
Han vet inte vad för krafter han leker med!Jag fick det ja. Och ja det är liksom problemet med hela mailet, han är inte ens torr bakom öronen nog för att slänga sig med begrepp som sensuell och dominant. Särskilt inte till en snart fyrtioåring![]()
Det där personlighetsdraget tror jag är rätt så könsneutralt.Att män inte klarar av när saker inte är enkelt. Då är det någon annans fel.
Jag fick det ja. Och ja det är liksom problemet med hela mailet, han är inte ens torr bakom öronen nog för att slänga sig med begrepp som sensuell och dominant. Särskilt inte till en snart fyrtioåring![]()
Jag är alltid på tunn is. Vad som behövs är att männen slutar med detta beteendet, om du tror att de slutar med det genom att läxa upp mig i ämnet så varsågod. Tror du att du må bättre av att gå till attack mot denna typ av människor åter igen varsågod. Saken är att många vill såra andra bara för att de kan. Om männen kadrar andra än sig själva för att dom inte får till det, var är felet? Inte hos dig i alla fall. Om du ska klara av störtfloden av idioti i denna värd så kan jag inte ge dig något råd hur du ska leva, men jag fördrar att dra mig undan och kan jag blir jag som rök i dimma. Män som inte klarar att föra sig bör undvikas för man kan inte lära upp så många utan att gå under.
Vart i stockholm då?
========== 2017-03-15 kl 07.13 skrev Jag ===========
Ok
samma va nära vi måste bo då
========== 2017-03-15 kl 01.43 skrev Han ===========
Stockholm. Du?
========== 2017-03-14 kl 13.23 skrev Jag ===========
Trevligt
Var bor du ?
========== 2017-03-14 kl 11.52 skrev Han ===========
Vill du dejta en yngre så har du mig här![]()
Jag råkade skälla på en person på HP igår. Blev kanske lite värre än han förtjänade, men ändå.
Han började med att skicka bara ett Hej, och hade ingen presentation, och inga mer bilder än profilbilden. Kommenterade att det inte var mycket man fick veta om honom och får till svar att det är så svårt att skriva och att jag får fråga.
Det är ju det sämsta, när man inte orkar anstränga sig minsta lilla för att få ihop någonting alls. Och det fick han veta.
Okej att det inte står mycket på tex tinder, men på en sida som HP tycker jag att en vettig presentation är på plats.
Man 46 år:
"Vill du bli bortskämd av en man med väldigt god ekonomi? Jag har stor vana av att ta hand om yngre tjejer. Är renlig...
På tal om skamliga förslag så fick jag ett meddelande idag från en kille som ville att jag skulle strypa honom med mina lår.
Ah, nätdejting är kul.