Inte gömma allt bland tusentals inlägg under intetsägande rubrik - Utbruten från Vad gör jag o mina bukevänner?

Hej Gunnar, vi är flera som undrar vad som händer.
Trådar blir utbrutna, tidigare klarade vi som vuxna människor av att skapa nya trådar när vi ansåg att vi kapade någons tråd.

Vad är på G?
En försäljning av sajten där du behöver visa upp att ett visst antal nya trådar skapas varje dag.

Vi alla har nog uppskattat att dagboken varit helig, men nu bryts det ut nya trådar därifrån oxså.

Tacksam för svar.
 
Men det är klart att det går att ifrågasätta?
Däremot så är det ju lite rakare att ifrågasätta på rätt forum (Bukefalos) och till rätt person ( @Gunnar ) än att bara säga det i en tråd som väl inte handlar om hur forumet sköts, eller hur?
Det går också alldeles utmärkt att ifrågasätta i PM till Gunnar om man inte vill att ens ifrågasättande ska luftas för allmänheten. :)

Helt ärligt orkar jag inte längre hålla reda på vad man får posta i vilken tråd. Ska det vara så här får det bli Messenger. Jag är här för tidsfördriv och umgås med vänner, dvs det ska vara lättsamt (visserligen med djupdykningar i tyngre ämnen). Det är det inte längre.
 
Helt ärligt orkar jag inte längre hålla reda på vad man får posta i vilken tråd. Ska det vara så här får det bli Messenger. Jag är här för tidsfördriv och umgås med vänner, dvs det ska vara lättsamt (visserligen med djupdykningar i tyngre ämnen). Det är det inte längre.
Ok!
 
Jag försöker inte vara dryg nu men jag undrar ärligt vad som är så irriterande? :)
Jag har också fått det och för mig spelar det ingen roll var diskussionen fortsätter?
Därför att det är en väldigt stor skillnad på att välja att skriva något ”gömt” i en tråd som kan vara lite mer personligt än att någon annan bestämmer sig för att fläka ut det i en egen tråd.

Helst skulle jag vilja ta bort mina inlägg i den utbrutna tråden men det går ju inte.
 
Hade tänkt starta två nya trådar på hund och uppdatera en äldre tråd jag startade ”En riktigt bra ortoped till hund”. Tappade sugen helt.
Den uppdateringen hade nog varit väldigt intressant för flera. Det har blivit en mycket oväntad vändning i situationen. En mycket intressant vändning.
 
Därför att det är en väldigt stor skillnad på att välja att skriva något ”gömt” i en tråd som kan vara lite mer personligt än att någon annan bestämmer sig för att fläka ut det i en egen tråd.

Helst skulle jag vilja ta bort mina inlägg i den utbrutna tråden men det går ju inte.
Ah, jag ser det som att allt jag skriver på nätet i allmänhet och Buke i synnerhet är till allmän beskådan. :)
 
Ja, alltså om jag hade trott att min personliga fundering på om själva vaxandet gör ondare än efterplock av "resthår", precis när jag vaxat mig hade något större allmänintresse så hade jag skapat en tråd och då från ett mer allmänt perspektiv än just en egen fundering...

Personligen blir jag dock inte speciellt upprörd eller så, men detta utbrytande så fort någon sätter ett "?" efter ett allmänt snackinlägg börjar bli lite väl fånigt.
 
Dessutom är det här med evighetstrådar ett kapitel för sig. Flertalet av de som kritiserar evighetstrådar skriver rätt så mycket i någon evighetstråd själva. Så det är tydligen skillnad på evighetstråd och evighetstråd. Och alla evighetstrådarna följer i princip samma mönster. Så ingen är unik.
 
Blir för många trådar att följa
Orkar inte det
Vgv tråden var bra för man fick lite roliga uppdateringar utan att behöva scrolla 20 trådar.
Min hjärna pallar inte. Så får låta bli att läsa och skriva nu ett tag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 470
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 758
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp