Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är så jag tänker kan ha skett.Men det kanske de inte har gjort. Högt blodtryck är vanligt. Om de nu blandat ihop dig med en annan patient, så kanske den patienten har högt blodtryck? Alltså att det finns en annan person med nästan likadant personnummer, som listat sig hos dem 2024 och också har högt blodtryck. Och så har de lagt in fel.
Det är troligt lagt till sekreterare och verksamhetschef att hantera och det kan ta lite tid ifall någon av dem är sjuk eller semester osv, ge det lite tid.Den gamla vårdcentralen har ju noterat att jag bytt eftersom jag bytte redan innan 2024 och dom påstår jag bytt tillbaka då, om dom aldrig hade noterat att jag hade bytt hade det inte varit från 2024. Det står ingenting om att dom skickat informationen till Capio, bara att jag ska ta stygnen hos den vårdcentralen i blekinge jag hade
Efter operationen har dom noterat mitt blodtryck till 131/65, alltså inom normalvärde, det finns ingen annan notering om blodtryck eller högt blodtryck i någon av noteringarna före/efter operation
Tiderna ligger fortfarande kvar och inga anteckningar om mitt samtal med dom har gjorts trots att det gått över ett dygn nu.