Inte så o väntat att jag är på bup igen

Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så dom inte blir värre. Och sen ska jag till hvb igen. Så planen är att jag ska vara här tills efter helgen bara men jag tror att jag kommer bli kvar här tills jag dör. Och jag vet inte om jag kommer kunna göra det innan nästa vecka. Eller jag vet några sätt som jag kanske skulle kunna göra här iallafall men det be ror på endel saker.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.
 

Jag har så jävla mycket tankar om ALLT. Och jag kan inte få ut nånting av det till NÅN. Jag skulle verkligen verkligen verkligen be höva Bella nu 😭💔
Så jobbigt!

Kan du prata med henne fast hon är i himlen? Hon kan kanske höra ändå fast kroppen inte är här? Hon är så klok så hör hon så förstår hon. :heart Hjälper det att krama en kudde och säga ”den här kramen är till dig Bella?”

Det kan kännas jättesorgligt. Kanske kan det också kännas skönt. Jag vet inte hur det funkar för dig men jag klappar min hjärtehäst ibland, antingen i luften eller som att en kudde är hans ansikte.
 
Nu har jag haft be sök av världens mest finaste och under baraste person ❤️😭💔 Dethär kommer nog låta skit dumt men det gör så jävla jävla ont. För det är som att jag VET att ifall det skulle vara meningen att jag skulle finnas länge så SKULLE det bara meningen att jag skulle vara med han 😭 Bara att jag SKA ju inte finnas och då skulle jag bara svika han och det skulle vara ännu värre 💔
 
Så jobbigt!

Kan du prata med henne fast hon är i himlen? Hon kan kanske höra ändå fast kroppen inte är här? Hon är så klok så hör hon så förstår hon. :heart Hjälper det att krama en kudde och säga ”den här kramen är till dig Bella?”

Det kan kännas jättesorgligt. Kanske kan det också kännas skönt. Jag vet inte hur det funkar för dig men jag klappar min hjärtehäst ibland, antingen i luften eller som att en kudde är hans ansikte.
Det funkar inte förmig att krama en kudde eller nånting iallafall. Och jag kan inte exakt PRATA med henne men jag som tanke pratar med henne ibland iallafall och det KÄNNS som att hon kan höra och fatta det på nåt sätt men jag vet inte 💔
 
Och jag både har ätit godis OCH druckit jul must för att jag VILLE det då men nu känns det skit dåligt och jobbigt och dumt för att jag måste äta kvälls fika OCKSÅ så jag borde inte ha ätit det för det bara känns så jävla o nödigt och BARA massa extra kalorier som jag INTE be hövde 😭
 
Det funkar inte förmig att krama en kudde eller nånting iallafall. Och jag kan inte exakt PRATA med henne men jag som tanke pratar med henne ibland iallafall och det KÄNNS som att hon kan höra och fatta det på nåt sätt men jag vet inte 💔
Vad fint. :heart Om det känns så så är det så tror jag.

Eftersom hennes kropp är borta och det inte är med kroppen/öronen hon hör så låter det helt naturligt att du inte behöver prata med munnen för att hon ska höra, lyssna och förstå.:heart Jag tror det är era hjärtan som pratar med varandra.
 
Tack eller hur man ska säga. Men MITT liv kan inte bli härligt. Och JAG kan inte må bättre så det är liksom inte en möjlig het FÖRMIG.
Jag vet att du känner så 😢❤️
Nu har jag haft be sök av världens mest finaste och under baraste person ❤️😭💔 Dethär kommer nog låta skit dumt men det gör så jävla jävla ont. För det är som att jag VET att ifall det skulle vara meningen att jag skulle finnas länge så SKULLE det bara meningen att jag skulle vara med han 😭 Bara att jag SKA ju inte finnas och då skulle jag bara svika han och det skulle vara ännu värre 💔
Vad fantastiskt ändå att få ha en sådan fin person i sitt liv ❤️
 
Jag måste sova nu men jag vill inte 😭 Eller jag vill men jag vill inte. Jag KAN inte jag FÅR inte sova nu jag måste vara vaken längre.
Jag saknar allt så jävla mycket även fast det är o möjligt. Jag saknar att ha vänner som jag kunde prata med. Och som VILLE och kunde ha endel kontakt iallafall och att jag som FANNS. Själva JAG.
Och mest av allt så saknar jag så JÄVLA mycket att vara tillsammans med den finaste i hela världen 😭💔 Jag VET att dethär ändå är detbästa FÖRHAN..Jag vill inte göra så han be höver säga i resten av sitt liv att hans flick vän tog själv mord. Det är iallafall BÄTTRE att vi inte är ihop även fast jag saknar att vara det så jävla jävla mycket och det gör så jävla ont 😭
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 941
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 679
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 545
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp