Inte så o väntat att jag är på bup igen

Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så dom inte blir värre. Och sen ska jag till hvb igen. Så planen är att jag ska vara här tills efter helgen bara men jag tror att jag kommer bli kvar här tills jag dör. Och jag vet inte om jag kommer kunna göra det innan nästa vecka. Eller jag vet några sätt som jag kanske skulle kunna göra här iallafall men det be ror på endel saker.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.
 

Hur fungerar det på bup, har du ett eget rum du är i hela tiden eller finns det tex tv rum och sådant man kan gå till om man vill? ❤️
 
Idag känns som världens längsta dag. Jag kom somsagt hit igår och jag fick sömn medicin och sånt så jag skulle sova. Så ja iprincip så blev jag väl ner drogad. Men iallafall så jag har sovit så JÄVLA mycket så det är helt sjukt. Så hela natten hela morgonen detmesta av för middagen en stund efter lunch OCH lite nu. Jag bara sover nästan helatiden. Och det be hövs väl men det jobbiga är att jag inte orkar tänka klart hur jag ska dö. Men jag kan väl tänka på det när jag orkar vara vaken iallafall.
Jag kan inte äta maten heller så det är lite ett problem. Men ja jag vet inte hur dom tänker lösa det men skitsamma.
Det är väldigt mycket som inte går att förklara också. Tillexempel att det inte bara är JAG. Utan det är nånannan eller nåtannat i mitt huvud också. Inte som anorexi monstret utan det är nåt annat. Och jag kan inte lite på NÅN förutom på den. Men jag kan inte förklara varför så nån fattar för dom skulle bara tro att jag är helt dum i huvudet då och det är jag INTE.
 
Det både är SKIT jobbigt och ändå är en sak bra också. Eller rättaresagt så har jag in sett en sak eller en möjlig het som är väldigt bra FÖRMIG att tänka på. Men förutom det så är allt så jävla jävla hopp löst och o möjligt och jag står inte ut. Och jag HATAR att vara så jävla ensam som ingen fattar heller för att pappa är här och bup personal. Men det är inte ensam på det sättet utan enannan sorts ensam som är mycket mycket MYCKET värre och jag bara klarar inte det men det är ändå hopp löst..Men jag kanske iallafall inte be höver stå ut sålänge till.
 
Det bara var synd att jag be hövde in se så jobbiga saker om personer 💔 Men det kanske är likabra för det hjälpte mig att in se andra saker som jag BE HÖVDE in se. Men det gör inte mindre ont fördet och det är inte mindre skit jobbigt och det känns inte mindre som att få en kniv i ryggen hela jävla tiden 🤮
Men jag bara måste ha fokus på det possitiva. Att jag kommer slippa allt dethär. Jag kommer träffa Bella igen och då kommer INGET göra ont mera och allt jobbigt kommer vara borta från min hjärna ❤️
 
Det bara var synd att jag be hövde in se så jobbiga saker om personer 💔 Men det kanske är likabra för det hjälpte mig att in se andra saker som jag BE HÖVDE in se. Men det gör inte mindre ont fördet och det är inte mindre skit jobbigt och det känns inte mindre som att få en kniv i ryggen hela jävla tiden 🤮
Men jag bara måste ha fokus på det possitiva. Att jag kommer slippa allt dethär. Jag kommer träffa Bella igen och då kommer INGET göra ont mera och allt jobbigt kommer vara borta från min hjärna ❤️
Åh Emma, jag vill inte att du ska dö. Jag vill att du ska få må bättre och känna hur härligt livet kan vara. ❤️

Jag förstår det som att du har sett en möjlighet att få återförenas med Bella igen. Finast Emma, jag vill ha dig kvar här hos oss 😭❤️
 
Åh Emma, jag vill inte att du ska dö. Jag vill att du ska få må bättre och känna hur härligt livet kan vara. ❤️

Jag förstår det som att du har sett en möjlighet att få återförenas med Bella igen. Finast Emma, jag vill ha dig kvar här hos oss 😭❤️
Tack eller hur man ska säga. Men MITT liv kan inte bli härligt. Och JAG kan inte må bättre så det är liksom inte en möjlig het FÖRMIG.
 
Idag så skulle jag nog ha sovit länge om jag kunde men då kom en sköterska och skulle ta några blod prov typ klockan sex imorse och sen så kunde jag inte somna om 😭 Jag fattar inte varför dom be hövde ha dom proven så jävla tidigt det är inte precis som att jag är upp tagen senare på dagen? Men nej man får inte ens sova när man förengångs skull SOVER. Så jävla störigt!
 
Bra att du fått sova ordentligt. Det märks till och med på hur du skriver att du åtminstone är mindre utmattad. Även om du fortfarande mår skit. Jag hoppas du kan varva ner lite. ❤️
 
Idag så skulle jag nog ha sovit länge om jag kunde men då kom en sköterska och skulle ta några blod prov typ klockan sex imorse och sen så kunde jag inte somna om 😭 Jag fattar inte varför dom be hövde ha dom proven så jävla tidigt det är inte precis som att jag är upp tagen senare på dagen? Men nej man får inte ens sova när man förengångs skull SOVER. Så jävla störigt!
Det kanske var prover de behövde ta lite akut för att hinna få analyserade på förmiddagen. :heart
 
Bra att du fått sova ordentligt. Det märks till och med på hur du skriver att du åtminstone är mindre utmattad. Även om du fortfarande mår skit. Jag hoppas du kan varva ner lite. ❤️
Jag märker ingen skillnad med hur jag skriver eller hur jag känner förutom att det är som liiite mindre suddigt i huvudet iallafall. Men det är väl bra ifall jag verkar mindre ut mattad iallafall!
 
Det kanske var prover de behövde ta lite akut för att hinna få analyserade på förmiddagen. :heart
Ja kanske men ingen har sagt nånting om dom än iallafall. Och jag vet inte vad för prover som skulle vara såå himla viktiga för det är ju inget fel på mig i kroppen eller hur jag ska säga. Alltså om man är sjuk i kroppen så fattar jag att dom kanske be höver kolla mera eller om man inte har ätit på LÄNGE så man har massa brister eller om man har själv skadat så man har tappat mycket blod men inget av det gäller förmig.
 
Jag har läst endel om proji sering och kan säga att endel saker är VÄLDIGT uppen bara nu! Fast det är över fullt i hjärnan så jag kan inte ta in allt men jag har in sett endel saker om endel personer iallafall. Men jag vet inte om det kommer ändra nånting eller hjälpa men ändå.
 
Ja kanske men ingen har sagt nånting om dom än iallafall. Och jag vet inte vad för prover som skulle vara såå himla viktiga för det är ju inget fel på mig i kroppen eller hur jag ska säga. Alltså om man är sjuk i kroppen så fattar jag att dom kanske be höver kolla mera eller om man inte har ätit på LÄNGE så man har massa brister eller om man har själv skadat så man har tappat mycket blod men inget av det gäller förmig.
De kan t.ex. kolla läkemedelskoncentrationen i blodet. Visst hade du fått mycket medicin och sovit jättemycket? Då kanske de ville se hur mycket av de medicinerna som finns kvar i ditt blod så de inte ger för mycket om du behöver samma mediciner igen.

(Som exempel så när jag tog en antidepressiv medicin så tog psykiatrin blodprov för att kolla om min kropp tog upp tillräckligt mycket av den eller om jag behövde en större dos).
 
Idag så skulle jag nog ha sovit länge om jag kunde men då kom en sköterska och skulle ta några blod prov typ klockan sex imorse och sen så kunde jag inte somna om 😭 Jag fattar inte varför dom be hövde ha dom proven så jävla tidigt det är inte precis som att jag är upp tagen senare på dagen? Men nej man får inte ens sova när man förengångs skull SOVER. Så jävla störigt!

Samma sak på "vanliga" avdelningar på sjukhusen, jättetrist att väcka patienten för blodprov så tidigt men är tyvärr så. Himla jobbigt förstås när det stör sömnen! 😔
 
De kan t.ex. kolla läkemedelskoncentrationen i blodet. Visst hade du fått mycket medicin och sovit jättemycket? Då kanske de ville se hur mycket av de medicinerna som finns kvar i ditt blod så de inte ger för mycket om du behöver samma mediciner igen.

(Som exempel så när jag tog en antidepressiv medicin så tog psykiatrin blodprov för att kolla om min kropp tog upp tillräckligt mycket av den eller om jag behövde en större dos).
Ja det kanske var nåt sånt dom ville kolla då. Fast förmig så kan dom gärna ge förmycket så jag bara inte be höver vara vaken alls men det vill dom väl inte.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 946
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 679
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 547
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp