Inte så o väntat att jag är på bup igen

Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så dom inte blir värre. Och sen ska jag till hvb igen. Så planen är att jag ska vara här tills efter helgen bara men jag tror att jag kommer bli kvar här tills jag dör. Och jag vet inte om jag kommer kunna göra det innan nästa vecka. Eller jag vet några sätt som jag kanske skulle kunna göra här iallafall men det be ror på endel saker.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.
 

Tack igen att du frågar ❤️ Jag har iallafall sovit lite bättre inatt. Och iallafall endel av dom andledningarna att jag är här är bättre nu men det är som både skönt och jobbigt på ett sätt men det är lite svårt att förklara.
Jag vill bara att NÅNTING ska kännas menings fullt och possitivt men inget gör det. Och det är så jävla jobbigt!

Vad skönt att höra att vissa saker är bättre igen. Men även fast det ÄR bättre kanske det inte KÄNNS bättre? Är det lite så du menar? ❤️
 
Tack att du frågar ❤️
Det känns iprincip somvanligt bara. Förutom att det känns som att det är helt stopp så jag inte kan få ut saker varesig prata eller skriva eller rita eller nånting och det är ganska så jobbigt bara.
Det är jättejobbigt när man inte kan kommunicera ❤️ jag hoppas att det släpper snart och att du i alla fall kan rita igen. Du uttrycker dig så bra i dina teckningar!

Hur ser planen ut framöver. Ska du få komma tillbaka till hvb i veckan?
 
Det är jättejobbigt när man inte kan kommunicera ❤️ jag hoppas att det släpper snart och att du i alla fall kan rita igen. Du uttrycker dig så bra i dina teckningar!

Hur ser planen ut framöver. Ska du få komma tillbaka till hvb i veckan?
Ja jag skulle ha blivit ut skriven idag egentligen men pågrund av några saker så blev jag inte det iallafall. Men för hoppnings vis så blir jag det om nån dag iallafall.
Inte för det är så jätte mycket bättre på hvb heller men iallafall endel saker är bättre där. Speciellt att det är MYCKET bättre och snällare personal och att M är där och dom har MYCKET bättre regler om mat och allt sånt motför bups idiot regler som bara gör så anorexi monstret blir starkare OCKSÅ. Så jag vill iallafall till hvb men jag be hövde somsagt vara kvar i kanske nån dag till.
 
Dethär kommer jag säkert ångra att jag skriver så kommer jag inte kunna ta bort det iallafall men skitsamma. Jag orkar inte bry mig nu.
Men det är SKIT MYCKET som jag skulle VILJA få ut som jag INTE KAN. För att jag litar inte på bup personalen ett skit så jag kan inte prata med dom. Men ändå så måste jag vara kvar pågrund av saker som jag inte kan prata om så det blir som o möjligt.
Och det är SKIT MYCKET som är på verkat pågrund av andra saker. Så det är som att det är stora stopp skyltar i min hjärna att inget är okej att skriva om och att jag kan inte ut trycka mig och jag kan inte ha relationer och att jag gör allting fel. Bara massa massa sånt helatiden som bara är o möjligt och då känner jag mig SÅKLART ännu mera miss lyckad och värde lös så blir det bara ännu sämre 😭
Och allt bara som svämmar över men ÄNDÅ så kan jag inte få ut nåt påriktigt. Utan då blir det ändå bara panik och skit mycket ångest och dåliga tankar och att jag be höver ta medicin så blir allt ännu mera hopp löst.
Och jag bara står inte ut hur allt är. Både hur själva JAG är eller i huvud sak INTE är. Och alla relationer med vänner och min föredetta pojkvän och mamma och min valp och allt bara går inte och gör ont 💔😭
 
Dethär kommer jag säkert ångra att jag skriver så kommer jag inte kunna ta bort det iallafall men skitsamma. Jag orkar inte bry mig nu.
Men det är SKIT MYCKET som jag skulle VILJA få ut som jag INTE KAN. För att jag litar inte på bup personalen ett skit så jag kan inte prata med dom. Men ändå så måste jag vara kvar pågrund av saker som jag inte kan prata om så det blir som o möjligt.
Och det är SKIT MYCKET som är på verkat pågrund av andra saker. Så det är som att det är stora stopp skyltar i min hjärna att inget är okej att skriva om och att jag kan inte ut trycka mig och jag kan inte ha relationer och att jag gör allting fel. Bara massa massa sånt helatiden som bara är o möjligt och då känner jag mig SÅKLART ännu mera miss lyckad och värde lös så blir det bara ännu sämre 😭
Och allt bara som svämmar över men ÄNDÅ så kan jag inte få ut nåt påriktigt. Utan då blir det ändå bara panik och skit mycket ångest och dåliga tankar och att jag be höver ta medicin så blir allt ännu mera hopp löst.
Och jag bara står inte ut hur allt är. Både hur själva JAG är eller i huvud sak INTE är. Och alla relationer med vänner och min föredetta pojkvän och mamma och min valp och allt bara går inte och gör ont 💔😭
Vad är det som gör att du inte litar på personalen? Finns det någon du känner dig lite tryggare med?

Vad är det som gör att du inte trivs med dig själv? Alltså den person du är. ❤️
 
Vad är det som gör att du inte litar på personalen? Finns det någon du känner dig lite tryggare med?

Vad är det som gör att du inte trivs med dig själv? Alltså den person du är. ❤️
Jag kan inte förklara varför det inte går att lita på personalen på bup men det bara går inte. Eller ja som en samman fattning så är det att dom inte bryr sig eller vill hjälpa en hur man MÅR utan detenda dom vill är att man ska bara lyda dom och inte vara jobbig eller så.
Och det är VÄLDIGT mycket som jag inte trivs med migsjälv men i huvud sak så är det att jag är värde lös och miss lyckas med ALLT och att jag bara förstör allt och gör fel så jag KAN INTE ha bra relationer pågrund av MIG för att JAG är för fel.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 676
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 541
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel...
27 28 29
Svar
571
· Visningar
34 545
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp