Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det kan jag tro på, men ledarvargen kan du vara.Tur det eftersom jag inte heller är det!![]()
Nu avslöjade du digAlltså jag undrade lite över Emtherlia.
Osäker där
Grunnat mer på Niyama så här sent innan DL.
Hon om någon verkar vilja styrka mig medhårs ? Ulvigt!
Qitis röstar på Niyama
Detta var ju ett märkligt uttalande håller jag med om. Alltså Q s inlägg som du svarade på var märkligt.Men det kan du ju inte veta så säkert?
För att förtydliga - är man ond i lyan vet man ju inte vem som är ledarvarg. Så den enda onda som vet vem man är ond med eller inte är ledarvargen. En vanlig ulv kan inte veta det
Jag har mina reaktioner så jag står för demNu avslöjade du dig
Hur har jag strukit dig medhårs? I så fall gjorde jag väl samma sak med LenaH igår när jag reagerade på rösten på henne? Och det ledde till att en ulv lynchades.
Hade det inte varit för sent hade jag ändrat röst till dig.
Va? Just skrev jag att jag inte är ulv, men jag försvarar min ondhet?Ganska mycket bråttom här nu. Jag väljer nog Niyama igen pga ovanstående (nedanstående) resonemang. Försvarar ganska envist sin potentiella ondhet.
Sryoqwe röstar på Niyama
Du brukar liksom alltid gå på mig ( men iofs brukar jag alltid göra det med dig -så fine. Behöver inte betyda något. Jag ville verkligen rädda mig kvar helt enkelt och hade inte så många val att göraJag har mina reaktioner så jag står för dem
?
I vad skulle jag ha avslöjat mig menar du ?
Jag har ingen, men snart kommer säkert flera!Röstlista?
Eh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)Du brukar liksom alltid gå på mig ( men iofs brukar jag alltid göra det med dig -så fine. Behöver inte betyda något. Jag ville verkligen rädda mig kvar helt enkelt och hade inte så många val att göra)
Om ingen annan är på gång kan jag göra en då jag är på datorn för omväxlingsskull. Men det tar typ en halvtimme för mig att få ihop enRöstlista?
Ja, Elo hade väl varit det mer logiska valet? Om det inte finns dolda röster eller utslagsröstEh jo det måste funnits val? Bättre val dessutom om du ville rädda dig? (tror jag?)