Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag sÄg nu att ulven @Madalitso röstade pÄ @LenaH - att tvÄ ulvar skulle rösta pÄ varandra sÄdÀr i första DL kÀnns lite osannoliktLÀste lite bakÄt och sÄg motiveringen till den Àndringen och Ängrade mig lite. Men tÀnkte sedan att en erfaren ulv kan nog bli kannibal nÀr man ser ett bra tillfÀlle för det och hugga till
Med brasklappen att jag antagligen har till 90% fel![]()
à ÄhÄ!Men LenaH kan vara ledaren? Dvs Madalitso vet inte att hon röstar pÄ sin ledare men LenaH röstar för att rÀdda sig sjÀlv för att hon tycker hon Àr viktigare + försök till alibi?
Detta skrev @qitis till @Niyama som skrev om @Sryoqwe inlÀgg kring ledarvargen.Inte bara jag som reageradevisst sÄg det lustigt ut det jag fetade i citatet av ekorren ?
Har bĂ„de Ă€ngeln och siaren Ă„kt ut nu, eller minns jag fel? Skulle en bybo @LenaH rĂ€dda sig sjĂ€lv?Jag blir alltid extra intresserad nĂ€r folk 'rĂ€ddar sig sjĂ€lva'. Ăven om det Ă€r skit att Ă„ka ut först, sĂ„ tror jag inte att LenaH Ă€r bybo. Hon Ă€ndrade sin röst för att förhindra lottning. Dvs en chans pĂ„ 1 av 3 att Ă„ka ut. Ă andra sidan ramlade de tvĂ„ rösterna pĂ„ Sry in precis i samma vĂ€nda som hon la sin tredjeröst, sĂ„ chansen var i sĂ„ fall 1 av 2 att Ă„ka ut. Vilket Ă€r betydligt dĂ€mre odds.
I absolut bÀsta (vÀrsta?) Fall Àr LenaH ledarulven, eller tjuven, men Mada var bÀttre att offra (som enda andra med tvÄ röster).
LenaH skulle coksÄ kunna ha en god roll med egenskap ochatt det bara var tur att LenaH valde en ulv (för ingen info fanns i spelet sÄ tidigt, eller hur?). Om LenaH Àr god med roll, sÄ tror jag inte hon Àr Narr eller röstfifflare dÄ hon kunnat vara mer anonym dÄ och lÄtit rösterna ligga som de lÄg men varit sÀker pÄ att inte Äka ut. (Om jag nu fattat rollerna korrekt).
Hedinn lÀgger en sen andraröst pÄ Sry, men Ä andra sidan sÄ lÀggs första rösten pÄ Sry mycket kort innan. Hedinn och Q skulle kunna sitta i lyan ihop och gjort upp att rösta pÄ Sry för att öka chanserna för att Mada inte skulle Äka ut. Iom att LenaHs röst kom in i samma veva och med kort tidsram fick de inte heller möjlighet att 'fixa' sina röster sen. I sÄ fall hade lyan bestÄtt av Hedinn, Q, Mada med LenaH som ledarvarg? Lite för snyggt för att vara sant, dock.
Och ja, det Àr normalt att jag blir en snattergurka och kan inte sluta prata![]()
Hahaha jag dööör, lÀste ditt citat innan jag lÀste trÄden och undrar vem fan Àr detta nu som ska lÀgga sig i hur vi spelarHmm... Finner det synnerligen intressant att @fio förutom detta Àven lyckats rösta pÄ goda personer![]()
Wait, what?! Glömde totalt bort att du Àr död, tur att du inte hamnat pÄ min lista Àn dÄoch jag Àr död och fÄr inte skriva
hade haft massor att skriva! (alla deltagare oavsett sida Àr nog tacksamma för att inte jag ocksÄ bombar med inlÀgg)
Nej inte jag! Jag hade velat ha dig och dina inlÀgg kvar!!!och jag Àr död och fÄr inte skriva
hade haft massor att skriva! (alla deltagare oavsett sida Àr nog tacksamma för att inte jag ocksÄ bombar med inlÀgg)
Hahaha jag dööör, lÀste ditt citat innan jag lÀste trÄden och undrar vem fan Àr detta nu som ska lÀgga sig i hur vi spelar![]()
![]()
JassÄ, jag trodde det var ulvigt att inte vara aktiv. Men ja jag har faktiskt massor av tid just nu. Har i princip slutat rida typ sen ett halvÄr tillbaka. Ska vÀl börja nÄgongÄng igen snart. (Har andra som rider mina hÀstar just nu efter handledsbrott)Tycker ocksÄ att fio varit extremt aktiv, vilket skulle kunna vara ulvigt, eller sÄ har hon bara massor av tid.
Vad bra jag har koll pÄ mina egna misstankar dÄWait, what?! Glömde totalt bort att du Àr död, tur att du inte hamnat pÄ min lista Àn dÄ![]()
Men Niyama var ju Àngeln? SÄ det faller pÄ sin orimlighet (fattar att du har mycket att ta igen dock )
Jag saknar dig -tro det eller ejoch jag Àr död och fÄr inte skriva
Ja det Ă€r möjligt men eftersom nu Emeranten var siare sĂ„ vill jag bara framhĂ€va att hon inte kan ha siat mig överhuvudtaget. Det kanske blir tjatigt men jag vill verkligen poĂ€ngtera det om ingen fattat det hittillsFio (bollen â Emtherlia)
Fio tycker jag Àr vÀldigt aktiv men jag vet inte var jag har henne. FramhÄller gÄng pÄ gÄng att hon inte Àr ond, vilket brukar fÄ mig att reagera
Typ sÄ. Men det vore vÀl inte bra om jag nu vore god ÀndÄ vÀl ? Försöker ju bÀttra migAlltsÄ - @qitis förtjÀnar att lynchas oavsett om hon Àr ond eller god.![]()
AlltsÄ - @qitis förtjÀnar att lynchas oavsett om hon Àr ond eller god.![]()
UpptÀckte att hon var död jaMen Niyama var ju Àngeln? SÄ det faller pÄ sin orimlighet (fattar att du har mycket att ta igen dock )