Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 874

Bukefalos 30 år!

Ja det är möjligt men eftersom nu Emeranten var siare så vill jag bara framhäva att hon inte kan ha siat mig överhuvudtaget. Det kanske blir tjatigt men jag vill verkligen poängtera det om ingen fattat det hittills :laugh:
Jag tror jag har fattat det (men reserverar mig för att jag kan ha fel. Det är ändå en ulvlek detta.)
Men jag tycker att det jag citerade till @Mirtai tidigare idag faktiskt tyder på det
Sedan kan du för all del vara ond ändå (vad vet jag ?) men inte siad ond iaf

Ja det är möjligt men eftersom nu Emeranten var siare så vill jag bara framhäva att hon inte kan ha siat mig överhuvudtaget. Det kanske blir tjatigt men jag vill verkligen poängtera det om ingen fattat det hittills :laugh:
Hur? Uppfattade det som att siaren hade två sior första natten och skulle få svar på en första natten och den andra andra natten?
Eller missade jag något igen? 🙄

Har följt tråden idag men inte kunnat fokusera tillräckligt för att tänka mycket. Välkommen @Asko!

Känner väl att jag helt uppenbarligen inte har någon koll alls så ska nog försöka resonera och rösta tvärtemot som jag gjort hittils. Vilket inte säger någon, inte heller mig själv, något om vart jag ska rösta...

Ska nog titta mer på Elo och Blacksmithfarm. Ingen särskild anledning mer än att jag inte tittat så mycket på dem tidigare.

Hur? Uppfattade det som att siaren hade två sior första natten och skulle få svar på en första natten och den andra andra natten?
Eller missade jag något igen? 🙄
Det stämmer det var just bara det att siaren tog ulvarna i natt så hon fick aldrig svar på den andra sidan

Men då tyckte jag det var lite dumt att inte jag åkte istället måste jag ändå säga 😟 sedan har @Elo en bra poäng i att det kan ha de varit andra saker än lottning som kan ha avgjort gårdagens Lynch och jag tycker det är lite intressant att @Blacksmithfarm verkar övertygad om att det var just lottning och inget annat ? Det kändes lite konstigt eftersom hon
brukar ha koll på det som kan hända i lekarna i bakgrunden.
Ringrostig var ordet. Men vet inte om en eventuell icke-lottning ändrar mina tankar. Har inte riktigt tid mer att tänka nu.

Det som är irriterande är att om du är god så är du ett sjukt lätt byte idag så så fort jag ätit fredagsräkmackan så måste jag kolla vilka som tar den vägen.
Alltså det kom fel citat med här. O_o Det svaret skulle till BSF
Låter det stå kvar ändå och gör om och gör rätt!

Jag fattar tidsbrist osv. Men det finns en krona i spelet som kan ha hamnat hos någon inblandad i det som hände igår (eller inte ) och det finns en dold extraröst dessutom. Jag tycker att man verkligen måste tänka på att det kan antingen var för sig eller både och ha hänt.

Det stämmer det var just bara det att siaren tog ulvarna i natt så hon fick aldrig svar på den andra sidan
Wait, i natt var väl andra natten?
Såhär:
Inför första natten - siaren vill ha sia på två personer.
Första natten - LL ger en sia.
Nästa dag - siaren röstar.
Andra natten - siaren får sin andra sia men ulvarna äter upp henne.

Missar jag något här? :confused:

Ringrostig var ordet. Men vet inte om en eventuell icke-lottning ändrar mina tankar. Har inte riktigt tid mer att tänka nu.
Jag fattar tidsbrist osv. Men det finns en krona i spelet som kan ha hamnat hos någon inblandad i det som hände igår (eller inte ) och det finns en dold extraröst dessutom. Jag tycker att man verkligen måste tänka på att det kan antingen vara var och en för sig eller både och ha hänt.

Jag fattar tidsbrist osv. Men det finns en krona i spelet som kan ha hamnat hos någon inblandad i det som hände igår (eller inte ) och det finns en dold extraröst dessutom. Jag tycker att man verkligen måste tänka på att det kan antingen vara var och en för sig eller både och ha hänt.
Du har helt rätt i det.

Wait, i natt var väl andra natten?
Såhär:
Inför första natten - siaren vill ha sia på två personer.
Första natten - LL ger en sia.
Nästa dag - siaren röstar.
Andra natten - siaren får sin andra sia men ulvarna äter upp henne.

Missar jag något här? :confused:
Har jag fel? Missuppfattade jag detta?

@Artline - får LL vara snäll och säga vad som gäller? 😅

Det som är irriterande är att om du är god så är du ett sjukt lätt byte idag så så fort jag ätit fredagsräkmackan så måste jag kolla vilka som tar den vägen.
Lite så va? Men men.är man med och lynchar ängeln så får man ta det och förstå varför alla är misstänksamma ….

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat