Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hann inte @fio ?DL3 21:30
10:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
17:32 Mirtai röstar på Sryoqwe
17:56 Hedinn röstar på qitis
19:51 Asko röstar på fio
20:22LenaH röstar på Hedinn
20:38 qitis röstar på Hedinn
20:45 Elo röstar på BSF
21:12 LenaH ändrar till Elo
21:18 Asko ändrar till LenaH
21:24 Sryoqwe röstar på Hedinn
21:25 qitis ändrar röst till Elo
21:25 fio röstar på qitis
21:29 fio ändrar röst till Elo
qitis 2
Sryoqwe 1
fio 1
Hedinn 1
BSF 1
Elo 3
LenaH 1
Nej nu vet jag inte om jag håller med mig själv heller. Var väl att du ville rösta obetydligt. Men så gör jag det nu också. Måste hålla med om att Elo är misstänkt men jag måste också gå igenom exakt varför hon är misstänkt också.På vilket sätt tycker du rösten på Elo är märklig?
Jag gjorde det iaf tidigt !!Alltså här försöker jag läsa ikapp men ni ändrar ju rösterna stup i kvarten så helt omöjligt att följa med!
Jag kan måste jag erkänna -men inte denna gången iafAtt @LenaH och @qitis verkar bli lite överens gör mig nervös, speciellt med tanke på att jag skulle inte ha svårt att tänka mig att sätta dem i samma lya. De om någon skulle jag hålla till att kunna räkna ut vem som är ledarvargen.
Men samtidigt är de rätt så aktiva, och kan man vara så aktiva i den här tråden samtidigt som man har en lya?![]()
Ska komma från rätt käftJo? Hela TVÅ gånger!![]()
Å andra sidan så får jag tänka på vem som redan varit ulv i den här leken. Vet inte om jag skulle sätta ihop en sån lya.Att @LenaH och @qitis verkar bli lite överens gör mig nervös, speciellt med tanke på att jag skulle inte ha svårt att tänka mig att sätta dem i samma lya. De om någon skulle jag hålla till att kunna räkna ut vem som är ledarvargen.
Men samtidigt är de rätt så aktiva, och kan man vara så aktiva i den här tråden samtidigt som man har en lya?![]()
Vad menar du med ville rösta obetydligt? Jag röstade i efterhand, så rösten var obetydlig. Hade jag lagt den i tid hade Elo fått tre röster dock, så vet inte vad det är som var obetydligt.Nej nu vet jag inte om jag håller med mig själv heller. Var väl att du ville rösta obetydligt. Men så gör jag det nu också. Måste hålla med om att Elo är misstänkt men jag måste också gå igenom exakt varför hon är misstänkt också.
Tror inte att det är narren då hen måste ha lämnat ifrån sig den redan? Eller missuppfattade jag det?Kan väl bara varit narren/kronan som orsakat det här?
Sant, jag vet inte riktigt. Ursäkta dålig röst, du är inte fortsatt på min mest-misstänkt lista. Men håller med om Elo, måste vara ta mig tid att läsa vad hon sagt för det kan nog finnas något där.Vad menar du med ville rösta obetydligt? Jag röstade i efterhand, så rösten var obetydlig. Hade jag lagt den i tid hade Elo fått tre röster dock, så vet inte vad det är som var obetydligt.
Den som har velat rösta obetydligt är Elo själv, som har misstänkt folk men röstat på någon utan röster istället för att den hon misstänkt redan fått röster…