Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 875

Bukefalos 30 år!

Alltså här försöker jag läsa ikapp men ni ändrar ju rösterna stup i kvarten så helt omöjligt att följa med!

DL3 21:30

10:21 Blacksmithfarm röstar på qitis
17:32 Mirtai röstar på Sryoqwe
17:56 Hedinn röstar på qitis

19:51 Asko röstar på fio
20:22 LenaH röstar på Hedinn
20:38 qitis röstar på Hedinn

20:45 Elo röstar på BSF
21:12 LenaH ändrar till Elo
21:18 Asko ändrar till LenaH
21:24 Sryoqwe röstar på Hedinn
21:25 qitis ändrar röst till Elo

21:25 fio röstar på qitis
21:29 fio ändrar röst till Elo

qitis 2
Sryoqwe 1
fio 1
Hedinn 1
BSF 1
Elo 3
LenaH 1
Hann inte @fio ?

På vilket sätt tycker du rösten på Elo är märklig?
Nej nu vet jag inte om jag håller med mig själv heller. Var väl att du ville rösta obetydligt. Men så gör jag det nu också. Måste hålla med om att Elo är misstänkt men jag måste också gå igenom exakt varför hon är misstänkt också.

Tycker också att det är lite oväntat att jag fick så få röster. Hade räknat med fler så som jag röstat i tidigare lynchningar.

Att @LenaH och @qitis verkar bli lite överens gör mig nervös, speciellt med tanke på att jag skulle inte ha svårt att tänka mig att sätta dem i samma lya. De om någon skulle jag hålla till att kunna räkna ut vem som är ledarvargen.

Men samtidigt är de rätt så aktiva, och kan man vara så aktiva i den här tråden samtidigt som man har en lya? 🤔

Att @LenaH och @qitis verkar bli lite överens gör mig nervös, speciellt med tanke på att jag skulle inte ha svårt att tänka mig att sätta dem i samma lya. De om någon skulle jag hålla till att kunna räkna ut vem som är ledarvargen.

Men samtidigt är de rätt så aktiva, och kan man vara så aktiva i den här tråden samtidigt som man har en lya? 🤔
Jag kan måste jag erkänna -men inte denna gången iaf
Hoppas verkligen vi fick ut en ond nu i denna lynchen 🙏 annars blir jag ganska knäckt faktiskt.

Å andra sidan så får jag tänka på vem som redan varit ulv i den här leken. Vet inte om jag skulle sätta ihop en sån lya.

Tror att jag skulle satsa på en hel anonym eller hel gamla rävar :D Men så gillar jag kaos, ibland.

UPPDATERING!

London är en ganska läskig stad om kvällarna på 1480-talet. När mörkret faller smyger allt möjligt löst folk i gränderna. Ge sig in där gör man bara om man är beredd på att försvara sitt liv. Mördare, tjuvar och allsköns skummisar finns här. Men – en av våra modiga deltagare har ett uppdrag!

Fast… det kanske kan vänta till imorgon? Ja, det kan det! Och nu är kvällen plötsligt osedvanligt lugn. Faktiskt är det totalt helt jättelugnt. Absolut ingenting händer. Ingenting!

ZZZZZZZZ....

Natt-DL kl 10!

Nej nu vet jag inte om jag håller med mig själv heller. Var väl att du ville rösta obetydligt. Men så gör jag det nu också. Måste hålla med om att Elo är misstänkt men jag måste också gå igenom exakt varför hon är misstänkt också.
Vad menar du med ville rösta obetydligt? Jag röstade i efterhand, så rösten var obetydlig. Hade jag lagt den i tid hade Elo fått tre röster dock, så vet inte vad det är som var obetydligt.

Den som har velat rösta obetydligt är Elo själv, som har misstänkt folk men röstat på någon utan röster istället för att den hon misstänkt redan fått röster…

Problemet är väl att utifrån vad jag förstått så säger kronan inget om den personen är god eller ond?

Vad menar du med ville rösta obetydligt? Jag röstade i efterhand, så rösten var obetydlig. Hade jag lagt den i tid hade Elo fått tre röster dock, så vet inte vad det är som var obetydligt.

Den som har velat rösta obetydligt är Elo själv, som har misstänkt folk men röstat på någon utan röster istället för att den hon misstänkt redan fått röster…
Sant, jag vet inte riktigt. Ursäkta dålig röst, du är inte fortsatt på min mest-misstänkt lista. Men håller med om Elo, måste vara ta mig tid att läsa vad hon sagt för det kan nog finnas något där.

Nä kronan har gått vidare. Men vi vet ju inte till vem, kan vara till en god en ond eller blivit stulen om jag fattar alla scenarion rätt.

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026