Internet hästspel HIT!

K

Krulidut

ja lägg in häst spel som man kan spela på internett (alltså inte som s.s eller dyl. utan SPEL )

tidsfördriv jag vet :angel:
kan lägga in några sedan om intresse finns :D
 
Sv: Internet hästspel HIT!

agria har något spel nånstans.
sen finns det faktit ett trav spel nån stans.
gå in på www.spela.se och sök på horse så hittar du lite
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Horse world online.

Howrse.

Vet någon om de här spelen kostar?
 
Sv: Internet hästspel HIT!

www.mystable.co.uk brukar jag spela när jag har tråkigt. Man måste bli medlem, men det kostar ingenting, och spelet är bra som tidsfördriv. :)
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Oh vad bra m en massa tips på spel (får göra ett inlägg så jag hittar tillbaka hit;)). Ska kolla närmare på spelen någon regnig dag!
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Eller redan nu :angel:
Känns ensamt att vara den enda svensken förutom min kompis som jag tvingat dit :rofl:
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Jag blev medlem häromdagen, faktiskt... heter Libertine där också. :)
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Har luskat fram, till ponybox.com då, att;
Morgan servern = typ hoppning, dressyr och sådana grenar
Paint servern = westerngrenar
Pegasus servern = sagohästar
 
Sv: Internet hästspel HIT!

kan du hjälpa mej med pc-spelet nikki ? :D
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Vad Vill Du Ha Hjälp Med?
(Har Typ Klarat Spelet 5grr)
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Hmm... Här Har Du Lite Spel (Mycket)
http://www.horse-games.org/ - Mycket Spel Ganska Roligt :D

www.horseisle.com/ - Jätte Roligt, Man Går Runt och Rider Man Kan Va Med På Hopptävlingar, Åka Till Andra Öar, prata Med Andra Som Spelar Och Fånga Vildhästar mm ( Det Dåliga är att Man Får Spela ''En Stund'' , Man Får 1 Spelminut På 8Riktiga Minuter )

Ska Leta Efter Mer Hästspel :D
 
Sv: Internet hästspel HIT!

åh, kan man få tag på det spelet än? :love:
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Det finns också www.ridingclub.com där man har en egen häst, tränar och tävlar sig upp på olika nivåer. Dock kostar detta och du måste ladda ner programmet till datorn. Men det är jättekul. 50 kr för tre veckor har jag för mig, men du får 2 h gratis speltid först så du kan få testa det.
 
Sv: Internet hästspel HIT!

oouch! nu är jag 50 spänn fattigare hahha! men fy vad roligt det är! förutom att det är drygt att behöva borsta hästfan hela tiden *mutter*
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 710
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp