Internet hästspel HIT!

Sv: Internet hästspel HIT!

Förut fanns ju sulky.nu/se(?) Travmanager finns ju kvar men det kostar att vara medlem numera! www.horseland.com besökte jag nyligen, det känns liksom fräschare nu haha! www.mystable.co.uk är ju ganska så roligt! :bump:
 
Sv: Internet hästspel HIT!

4 st ska man hitta :)
Det är bara att klicka runt överallt där det går, använda fantasin och ptja, till slut går det:)
 
Sv: Internet hästspel HIT!

hej

kan du lägga in ngt hästspel typ som i my horse and me 2 det skulle vara roligt:) och ngt man kan rida fritt, tävla, rida, ut välja egen häst.. och sånt!:love::bow::bump::idea::D
 
Sv: Internet hästspel HIT!

jag har fasnat i början på horseisle och hur gör man till en början? jag knalla bara runt och pratar med en kille, en sköldpadda och en krabba! vet inte hur man gör!!!!! snälla hjälp mig nån!:cry::cry::cry::cry::cry:
 
Sv: Internet hästspel HIT!

Jag vet några spel till PC :D

Stallets Hemlighet- Det är ett jätte kul spel som kan vara klurigt ibland :) Men jag behöver hjälp med 1 sak! :confused: ´När ma har vunnit tävlingen vad skaman göra? :/ Skulle vara tacksam om någon säger det :D

My horse and me- Ett roligt spel, Man kan välja hur sin avatar ska se ut och hur sin häst ska se ut. Man kan träna sin häst innan man ska tävla i olika länder. Sen kan man rida fritt i den stora hagen! :D

My horse adventures ''Barbie''- Jag tycker inte att det är så kul men det kanske ni gör, Man kan välja hur sin häst ska se ut, och man kan välja kläder till sin avatar. Sen är det en försvunnen häst som man ska rida runt och försöka hitta!

Mitt stuteri- Du väljer vem du vill vara: En professionell ryttare, en kompetent instruktör eller en utmärkt hästuppfödare. Rid i skogen för nöjes skull eller till staden för att besöka veterinären eller smeden. Du är en ryttare i världsklass och har valt dom rätta kläderna, tillbehören och frisyren - från topp till tå.

Ride- I ride är spelaren en ryttare/ägare med ambitioner att bli en ryttarstjärna. En realastisk simulering av ridsport som bygger på professionella ryttares erfarenheter och som tar hänsyn till hästars olika personligheter. Banhoppning, terrängridning eller dressyr - ryttaren väljer själv karriär.
30 Hoppbanor, 18 Terrängridbanor och 13 dressyrprov.

Disney Hätshow- Askungen, Snövit, Törnrosa och Belle förbereder en hästshow. Och kan du tänka dig? Du är inbjuden! Så kom och träffa dina favorit prinsessor från Disney! Varje prinsessa behöver en kunglig häst! Med törnrosas hjälp kan du smycka till alla hästar i det kungliga stallet. Delta i hästhoppningen på tävlingsplatsen och galoppera rakt upp på prispallen!

Nikki the first adventure- Det är ett tecknat spel, Där man ska lösa mysterium i stallet, Men man får inte rida :(

Häst och Ponny ''Ridskolan''- I stallet tar du hand om din häst. På ponnygårdens ridskola finns mycket roligt att göra. Rid runt terrängbanan snabbare än maxtiden! Lektionsscheman med praktiska övningar och roliga tävlingar!

Min häst- Ta väl hand om din häst från föl till unghäst och unghäst till en vuxen häst! Öva dina färdigheter i ridning. Var med i hopptävlingar!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 708
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp