Sv: Internet hästspel HIT!
Jag vet några spel till PC
Stallets Hemlighet- Det är ett jätte kul spel som kan vara klurigt ibland

Men jag behöver hjälp med 1 sak!

´När ma har vunnit tävlingen vad skaman göra? :/ Skulle vara tacksam om någon säger det
My horse and me- Ett roligt spel, Man kan välja hur sin avatar ska se ut och hur sin häst ska se ut. Man kan träna sin häst innan man ska tävla i olika länder. Sen kan man rida fritt i den stora hagen!
My horse adventures ''Barbie''- Jag tycker inte att det är så kul men det kanske ni gör, Man kan välja hur sin häst ska se ut, och man kan välja kläder till sin avatar. Sen är det en försvunnen häst som man ska rida runt och försöka hitta!
Mitt stuteri- Du väljer vem du vill vara: En professionell ryttare, en kompetent instruktör eller en utmärkt hästuppfödare. Rid i skogen för nöjes skull eller till staden för att besöka veterinären eller smeden. Du är en ryttare i världsklass och har valt dom rätta kläderna, tillbehören och frisyren - från topp till tå.
Ride- I ride är spelaren en ryttare/ägare med ambitioner att bli en ryttarstjärna. En realastisk simulering av ridsport som bygger på professionella ryttares erfarenheter och som tar hänsyn till hästars olika personligheter. Banhoppning, terrängridning eller dressyr - ryttaren väljer själv karriär.
30 Hoppbanor, 18 Terrängridbanor och 13 dressyrprov.
Disney Hätshow- Askungen, Snövit, Törnrosa och Belle förbereder en hästshow. Och kan du tänka dig? Du är inbjuden! Så kom och träffa dina favorit prinsessor från Disney! Varje prinsessa behöver en kunglig häst! Med törnrosas hjälp kan du smycka till alla hästar i det kungliga stallet. Delta i hästhoppningen på tävlingsplatsen och galoppera rakt upp på prispallen!
Nikki the first adventure- Det är ett tecknat spel, Där man ska lösa mysterium i stallet, Men man får inte rida
Häst och Ponny ''Ridskolan''- I stallet tar du hand om din häst. På ponnygårdens ridskola finns mycket roligt att göra. Rid runt terrängbanan snabbare än maxtiden! Lektionsscheman med praktiska övningar och roliga tävlingar!
Min häst- Ta väl hand om din häst från föl till unghäst och unghäst till en vuxen häst! Öva dina färdigheter i ridning. Var med i hopptävlingar!