ip nummer??

IP-konfiguration; Startmenyn-> Kör-> "winipcfg"
(Detta i Win98)
 
Den där förstod jag ingenting av, den talade i princip bara om att jag har tele2 som leverantör.
Har jag tittat fel? Sökt på fel ställe?
 
Med dom där uppgifterna kan en illsinnad kunnig person fördärva dig. Det där ÄR du!
 
Det kan de ju roa sig med om de inte har något annat att göra.
Jag förstod iallafall inget, en massa siffror och adressen till Tele2 i Kista. Jahapp. Jag kommer nog aldrig bli en stor datahacker :smirk:
 
Så här är det:
"De" vet att du är inne på fotbollsplanet
"De" vet vilket lag du spelar för
"De" vet vilket nummer du har på ryggen, och om det blir svårt att se:
"De" vet att du är den enda som inte är klädd som de andra.
"De" ser dig från en säker plats.

Det är ren matte: med det ena får du det andra.
 
Hehe, efter att ha sett en vän i ett annat land ta fram för mycket om mig via denna sida - YOU BET!
 
Såvida man inte äger sitt eget IP-spann eller domännamn har man inte mycket att frukta från en DNS-WhoIs.
 
Det första jag gjorde var att svara på den frågan.

Se över mitt svar, om du kör win98 (även 2000?) så följer du bara det jag skrivt.
 
Även Secretgardens första svar är ju mycket användbart.
Dags att börja läsa inläggen kanske? ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej ditt jävla as Vet inte vad du lider av för psykisk störning men troligtvis är du psykopat med narcissiska drag eftersom du kan...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Helvetet
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått tre Swish betalningar (alla under 100kr) ifrån Riverty Sweden AB, ett företag jag aldrig varit i kontakt med och som har...
Svar
18
· Visningar
1 202
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Vi har numer IP-TV. Fick min box i veckan och har fått igång den utan problem. Men har numer Stockholms lokalnyheter. För mig som bor i...
Svar
4
· Visningar
458
Senast: Ninnurur
·
Kläder & Bli fin Kan någon förklara detta? Jag åt sushi idag och hade en vit blus (förstås). Naturligtvis fick jag en liten soyaprick på den nytvättade...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 459
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp