Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur vet jag vilket nummer jag har? På mina tidigare sim kort har ju numret stått i klartext på kortetTa bort dom där bilderna, det är ej telefonnummer, du ska ej dela dessa med andra
Jag rapporterar inläggen så kan en moderator ta bort dom om dom är snabbare![]()
ett svenskt nr börjar med 07 och har totalt 10 siffrorMen hur vet jag vilket nummer jag har? På mina tidigare sim kort har ju numret stått i klartext på kortet
Vet ej, när jag skaffade nytt kontantkort för ett tag sen stod det tydligt "Tel nr 073......." på det stora kortet simkortet satt fast iMen hur vet jag vilket nummer jag har? På mina tidigare sim kort har ju numret stått i klartext på kortet
Och jag vill minnas att det stod "Ditt nummer är XXX" på följebrevet som mitt kort var fastklistrat på. Men det var några år sedan...Vet ej, när jag skaffade nytt kontantkort för ett tag sen stod det tydligt "Tel nr 073......." på det stora kortet simkortet satt fast i
07x-xxx xx xx är grundmodellen för ett nummer.ett svenskt nr börjar med 07 och har totalt 10 siffror
Det var väl det jag typ skrev07x-xxx xx xx är grundmodellen för ett nummer.
Och Telia har avaktiverat numret. Surt. Pga noll kredithistoria enligt supporten. Blir så trött. Nu måste jag åka in till butiken och köpa ett nytt kontantkort. Jag får inte abonnemang pga bristande kredithistoria. Det borde säljaren haft koll på.Jag ringde till Telia. Nu är ett nummer aktiverat. Något hade gått snett.