Bukefalos 28 år!

iPod nano - hjälp!

S

Svíþjóð

Jag nyligen blivit ägare till en iPod nano,
men jag fattar inte hur man fixar spellistor eller hur man lägger in bilder.. :angel:
Är det någon som kan förklara för mig?
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Du fixar båda sakerna i iTunes.

Spellistorna fixar du på samma sätt som du skapar spellistor i iTunes, du kan även kopiera över dom du har till iPoden.
Bilder lägger du in under startsidan för iPoden (klicka på iPodens namn/symbol). Där under en flik kan du lägga in bilder.
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Hu, ahde också jätteproblem med det, hatar Itunes och att man måste göra om allt.. Me man kan göra så här: Man skapar en ny playlist på sin Ipod genom att antingen trycka på plustecknet allra längst ner till vänster i Itunes, eller arkiv/ny spellista, man ska ha ipoden ikopplad och itunes ska ha hittat den, annars hamnar listan på fel ställe. Sedan öppnar man utforskaren på sin dator, hittar sina låtar och markerar de musikfiler man vill ha i playlisten. Viktigt att man inte markerar annat än musikfiler (tex inga mappar), då funkar det inte. Sedan kan man helt sonika vänstertrycka på de markerade och dra till itunes och till den spelningslistan man gjort, då kommer det upp ett litet plus och man kan släppa det på listan, och itunes kommer att säga att min inte ska koppla ur ipoden medans den för över. Du kan byta namn på spelningslistan genom att klicka på den. Sedan är det bara att repetera för en till playlist!
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Eller så är man så smart att man redan har all musik i iTunes och behöver inte använda några andra program.
Av dom musikprogram jag har testat på har iTunes överlägset bäst sökning.
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Eller urk så hatar man itunes och föredrar att ha sin musik där man har koll på den och spelar i winamp
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Jag tycker då iTunes är överlägset när det gäller struktur!
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Instämmer, Itunes fungerar utmärkt och har väldigt bra sökfunktion och strukturering.
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Jag har använt iTunes i flera år och tycker att det har funkat bäst av de program jag prövat.
Jag klurade ut hur man gjorde spellistor innan jag hann läsa svaren..
Jag ska testa att lägga in bilder, tack för hjälpen :idea:
 
Sv: iPod nano - hjälp!

Jag tror att jag fattar trögt :angel:
Kan man bara lägga in bilder genom att klicka i "Synkronisera bilder från:"?
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 000
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 459
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag ska flytta in i en nyproducerad lägenhet och behöver hjälp att tolka planritningen. Vad innebär BR 600 och ÖK 2100? Kan det handla...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Breaktown
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 626
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp