Isabell Werth-schabrak...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 2 294
O

overtyre

Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av eller har ett eget Isabell Werth schabrak. Jag undrar med tanke på att jag funderar på att spara ihop till ett sådant, men ville först veta om det verkligen borde kosta så mycket, alltså om det är prisvärt, hur kvalitén är, färgen o.s.v.

Släng gärna in bilder på era! :D

Tack på förhand. :bow:

Sv: Isabell Werth-schabrak...

Jag har ett och i stallet finns ytterligare några som de andra tjejerna äger... Jag fick mitt i julklapp och har faktiskt inte använt det än... men man känner att det är bra kvalitet tycker jag, och dessutom är de ju jättesnygga! Jag har ingen bild just nu man kan fixa.... Vad kostar de då? Runt en femhundring? Det kan det absolut vara värt tycker jag. Priserna för snygga kvalitetsschabrak ligger väl i den klassen??

De kostar runt 500:-, vilket i så fall lätt skulle bli mitt dyraste schabrak...:crazy:

Fy vad typiskt. De är mkt billigare där- och så finns det inte i rosa! :mad: :cry:

Aja, är det ingen som har erfarenhet av Isabell schabraken? Verkar de bra för skavbenägna hästar?

Men de kan säkert ta in dem i rosa? :)

Maila dem eller ring dem!

Jag har ett grått Isabell Werth-set med schabrak och matchande huva och jag är sååå nöjd med det, passformen är super och dessutom är det så himla snyggt på min skimmel :love:
Jag tycker helt klart att det var värt pengarna.

Min häst är väldigt skavkänslig, men jag tycker inte att shabraket skaver så farligt om man jämför med andra billigare.

Oj, det har jag inte ens tänkt på :o . Det måste jag göra! Fast först måste jag skaffa pengar... :crazy:

Jag köpte ett rosa, och det var SKITSNYGGT! Men det avr för kort för min sadel med långa kåpor. Så det funkade inte. Vilket väl var tur det, för efter den sadeln köpte jag en bomlös, så jag hade inte haft någon användning för det ändå.

Här i stan kostar det 375:-

Kändes det som att det var bra kvalité och så eller? För i så fall ska jag definitivt spara till ett. :d :love:

Nja, jag tycker väl att Equilline känns mer välsytt. I affären i stan hade de ett schabrak, och sömmar hade släppt på det. Så jag beställde ett nytt, men det passade då inte till min dåvarande sadel.

Beställ hellre Equilline, så kan du få det med vilka kantband och passpoaler som du vill ha. Tycler att de har mkt bra passform också.

Isabell schabraket har en sån konstig skärning längst fram (där var framvalvet sk vara typ) så det passar inte ens till en cutback.

Okej. Kostar Equiline lika mycket då?

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 397
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 667
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 524
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 514
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?