Isället för Ivomec????

M

moondance

Ivomec var slut på Apoteket. Enligt dom så finns det inget annat medel som kan ersätta det. Men jag har för mej att det ska finnas andra märken man kan välja istället för Ivomec, men som ändå är i princip samma medel som Ivomec!?? Stämmer det??? Isåfall vad heter dom märkerna???

Jätte tacksam för svar!!!! :bow:
 
Sv: Isället för Ivomec????

Noromectin tex? Det är ju ett ivermectinpreparat du är ute efter och då finns det flera st.!
 
Sv: Isället för Ivomec????

Skulle sagt Cydectin men det vart ju redan sagt.
 
Sv: Isället för Ivomec????

Ahhh, tack så mycket. Det fanns ju många andra. Vad bra!! :) Men då kan man säga att dom andra märkerna som du skrev innehåller precis samma medel som Ivomec, bara att det är andra märken??? :idea: Om jag inte fattat fel..??? :D Avmaskar man med samma intervaller med dom andra märkerna som med Ivomec???? Kostar dom andra medlerna lika mycket som Ivomec???

Tack tack igen!!!! :bow:
 
Sv: Isället för Ivomec????

Vilken bra sida, där står ju ALLT!!!! :) :D :bump:

Bara en fråga, är nematoder & rundmask samma sak?????
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 092
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 906
Senast: Flixon
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 872
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp