Islandshästarna på Horse Show???

Leikna

Trådstartare
Är det någon som vet om man kommer få se islandshästävlingen från SIHS någonstans på svtplay eller dylikt??? Jag letar och letar med hittar ingenting!! Jag måste få se Tigull och de andra hästarna, jag bara måste!!! :arghh:
 
Sv: Islandshästarna på Horse Show???

Jag hoppas det kan komma på Youtube i alla fall, eller det kanske man inte får heller
 
Sv: Islandshästarna på Horse Show???

Jag såg det på svt play förra året men har inte heller hittat det i år! Hoppas det kommer annars får svt tänka om:mad:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 166
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
647
Senast: Magnum
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 221
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Hästnyheter Tjejjouren Väst kommer att finnas på plats under Gothenburg Horse Show. Syftet är att berätta om den hjälp som finns att få för tjejer...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp