Jacka med muddar

cambodia

Trådstartare
Snälla hjälp mig hitta en ny vår/sommarjacka!

Har bott i min jacka i typ 100 år nu så man kanske borde förnya sig lite, men inte för mycket :D

Vill ha en tygjacka (inget prasselmaterial) med muddar i ärmslut och i kragen. Gör inget om det är en till krage utanför men det ska vara mudd iaf.
Gärna mudd nertill i midjan också.

Färg spelar inte så stor roll, vill se allt ni kan hitta! Midjelång ungefär.
Det är en jacka jag kommer ha till vardags. Måste även ha fickor.

Budget absolut max 1000 kronor!
 
Sv: Jacka med muddar

Åh, den här skulle jag tex kunna tänka mig, men... den var waaay to expensive :arghh:

39-7693.jpg


Fast helst med muddar då, men modellen är en sån jag vill ha :D
 
Senast ändrad:
Sv: Jacka med muddar

Kom igen nu, nån måste väl ha sett något liknande det jag önskar mig?!
Annars får ni gärna lämna bidrag till jackan här ovan :D
 
Sv: Jacka med muddar

Denna är ju mkt längre än midjelång! Vill du ha midjelång så funkar väl en Bomberjacka?
Eller vill du ha längre som på bilden?
 
Sv: Jacka med muddar

Tänkte mig ungefär midjelång, fast det har du nog rätt i att den där är lite lång...
Så ja, lite kortare än den på bilden, midjelång typ jag... *kan inte ge ett rakt svar* :p
 
Sv: Jacka med muddar

Nej, inte en bomberjacka förresten, googlade lite. Vill ha en som bilden ovan, fast kortare ja. Men liknande med fickor osv.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 927
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 243
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 405
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp