Jacson Ride On?

miniea

Trådstartare
Är på jakt efter ett par ridskor och tycker att dessa ser bekväma ut :) Dessutom är dom inte svindyra heller :angel:

svartrideon.jpg


Har någon dessa? Vad tycker du om dem?
 
Sv: Jacson Ride On?

De var riktigt snygga (tycker inte så många ridskor är snygga :angel: ) Vart hittar man på såna? Helst på någon svensk sida :angel: :)
 
Sv: Jacson Ride On?

Dom var ju snygga, skulle nästan kunna tänka mig o använda dom vanligt, alltså inte i stallet:D Om man gillar rida i typ gympaskor oså så verkar dom ju jättebra etfersom som verkar vara lite "formade" som gympaskor men ändå har klack.
 
Sv: Jacson Ride On?

Granngården säljer dem. jag tycker att de är snygga men de är stela att gå i och inte sköna att rida i.... säkert bra att ha i stallet eftersom de är lite högre.
 
Sv: Jacson Ride On?

oooops :o det borde jag ju vetat, har ju gångavstånd dit o är där varje dag :p
 
Sv: Jacson Ride On?

Jag har dom. Lite hårda i början och lite för breda för mina fötter annars jättebra. Tyvärr lossnade nylonet på sulan efter bara ett par gångers användning.
 
Sv: Jacson Ride On?

jag har 1par svarta & 1par bruna, och dom används flitigt.
tycker dom e bekväma och sköna för fötterna, både att gå och rida i.
 
Sv: Jacson Ride On?

Jag har dom och jag gillar dom INTE! Hårda och inte alls speciellt sköna att varken gå eller rida i. Kan inte säga att jag tycker att de är speciellt smala i modellen men däremot är de grymt stora i storlekarna.

Rekomenderar dom inte. Har ställt in mina i garderoben och köpt mig ett par Mountain Horse "Easy Rider Steel" ist. Mycket skönare :love:
 
Sv: Jacson Ride On?

Jag har dom, och dom är billiga. Sliter ut mina skor på en sommar så jag tycker dom är helt OK även fast dom inte var världens kvalite...å JA jag har haft massor av skor av olika prisklasser och inga håller mer än en sommar för mig.

Tycker inte dom är oskönare än andra ridskor, lite varma kanske!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
512
Senast: Gimlan
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
979
Senast: Buck
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 242
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
846
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp