Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Q

Qwerty hopp

:cry: Jag hade gjort en hel och komplett, lååång film på WMM, tog säkert en två timmar eller nåt. Och det enda jag ska göra är att sätta dit ett kommatecken och flytta om på två ord i en av texterna - OCH SÅ HÄNGER SIG PROGRAMMET:eek: :eek: :devil: :cry: hänger fortf kvar här brevid mig, försöker återuppliva det då och då, men det ser inte bra ut. jag tror han ser ljuset i tunneln....:eek: Vad göra liksom!? KAN jag göra nåt!!??

Experter, KOM HiT, snälla!

Hur kommer det sig att det ALLTID råkar hända mig, att saker och ting som jag ser fram emot alltid, alltid, ger upp...? och inte nog med det, min stad är i hockeysorg...och jag med....men det får en egen tråd tror jag. om jag har krafter till att göra det...vi ville inte ha silver, vi ville ha GULD.
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Taskigt läge! :crazy: Men det är därför man alltid alltid ska trycka på "Spara" lite då och då under resans gång. ;)
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Jamen, det var första gången jag använde programmet, och så tänkte jag ju inte att det skulle gå kaputt direkt:cry: jättedumt jag vet...
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Usch vad tråkigt...:( Har ingen aning om det går att rädda, antagligen inte:( Men du lär ju iallafall spara lite då och då efter det här, om man ska försöka se ngt positivt med det
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Det finns nog inte så mycket att göra. Det är aldrig roligt när man arbetar jättelänge med någonting, och sen hänger sig datorn.
Nåja, nu har du lärt dig en läxa i alla fall! :)
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

ibland kan det återställas, du får nog avsluta det och hoppas på det bästa.
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

TACK alla!! men Henchen, du menar alltså att jag har en miniminichans?? :bump: Menar du att jag bara trycker Ctrl+alt+delete och håller tummarna? eller?
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

ja, det kan finnas en miniminiminichans! håller tumbs!
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

mitt moviemaker hänger sig också titt som tätt, men det finns en funktion som gör att om programmet avslutas pån åt lustigt sätt så får man förfrågan (när an startar igen) om man vill öppna senaste projektet.... :)

hoppas det funkar!
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

wihoo vilken smart funktion!! *hoppas hoppas men vågar ändå inte trycka på de rätta tangenterna...*
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

men det kommer ju inte låsas upp av sig självt :p
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

du har nog inget val, trycker du inte på de magiska tangenterna får du ngo vackert sitta där med en hängd dator;) :D
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

men men...det är ju bara själva programmet som är låst, inte resten juh... så den som väntar på nåt gott...? *hoppfull (kanske datorn är klokare än användaren)


*skär i hjärtat, men okej. Nu SKA jag.
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

haha nä, det är noll chans, tryck nu!
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Näää... kan jag inte låta den vänta över natten? Det var en sån grymt bra film och det bara kliade i fingrarna på mig efter att få se den ju...
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

nope, det kommer vara låst då med.
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

Statusen är igång juh! Borde det inte stå "Svarar inte"?
 
Sv: Jättesorgligt..."DAGENS I-LANDSPROBLEM"

om den inte svarar så svarar den inte!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 719
Senast: Hedinn
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 920
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Tofs
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 599
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp