JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
B628DA58-BAFB-4D48-B682-BC7773F9F03F.webp
122,9 KB
· Visningar: 46
Stort TACK i efterhand!
Dagbok Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som...
Startad av saltakatten
22 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 693
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Bästa Rubriken 🤩
Dagbok Hallå 👋
Karamelldrottningen is in the house :D
Vill bara dela med mig av två i mitt tycke milstolpar.
Var med om en jobbig händelse...
Startad av karamelldrottningen
14 Maj 2026
Svar: 967
Visningar: 87 522
Dagbok
Recension: ”Hundarnas ö” av Aase Berg
Hästnyheter Aase Berg är tillbaka med en bok i gränslandet mellan dagbok och essä. I den associationsrika ”Hundarnas ö” finns en vallhundsvalp i...
Startad av Gunnar
17 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 91
Hästnyheter
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Ser på Elitstyrkans hemligheter VIP från igår. En rekryt tycker inte det känns rimligt att han väger 65 kg själv och han ska bära en...
Fjordfrälst
2 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Njae...
Jag har befunnit mig inne i partiet länge, länge. Känner inte nuvarande partiledning - de är för unga.När Anders W Jonsson...
tanten
7 minuter sedan
När är det okej att...
Träning Fair, jag har nog aldrig ridit i något område där det varit aktuellt oavsett, men låt säga till exempel strandpromenaden i hembyn. :)...
Sel
33 minuter sedan
Årets bantningstråd
Foder & Strö Okej tillbaka igen. Ponnyn har nu lagt till rymma på repertoaren men tänker att munkorg blir minimum iaf.
Blyger
Idag kl 16:54
Svar: 48
Visningar: 1 694
Vård