Fibusen
Trådstartare
Efter många många år med depression och ångest, viktras, skiljsmässa, min förra häst och enda andningsrummet under den jobbigaste tiden hittades död i hagen, ohållbart på jobbet, avlivning av min hund, vänner som vände en ryggen när jag valde att inte fortsätta leva med den människan jag levde med, börja vänja sig att vara ifrån sitt barn varannan vecka, och en massa massa annat så vill jag nu meddela att jag äntligen mår bra, och ÄNTLIGEN köpt häst igen! 

Det kunde jag aldrig tro för två år sen, och det har varit en lång väg hit, från att knappt ta sig upp från sängen, inte orka ner till affären, inte orka laga mat och äta för jag var aldrig hungrig endå, stänga in sig och stänga ute andra, men det vände, sakta men säkert, i dag har jag varit medicinfri i precis ett år, och här är han, min alldeles fantastiska lilla häst!
Jag är så lycklig så jag tror som sagt jag spricker snart!

Det kunde jag aldrig tro för två år sen, och det har varit en lång väg hit, från att knappt ta sig upp från sängen, inte orka ner till affären, inte orka laga mat och äta för jag var aldrig hungrig endå, stänga in sig och stänga ute andra, men det vände, sakta men säkert, i dag har jag varit medicinfri i precis ett år, och här är han, min alldeles fantastiska lilla häst!
Jag är så lycklig så jag tror som sagt jag spricker snart!